این کنترلر سوئیچ زلدا دارای مجوز رسمی عالی به نظر می رسد


Hori برخی از جالب‌ترین گیم‌پدهای اطراف را تولید می‌کند، و اگر به‌دنبال کنترلر Switch جدید هستید، می‌خواهید دسته بعدی را بررسی کنید. Wireless Horipad Pro با الهام از The Legend of Zelda. کنترل کننده مورد انتظار برای آن در جای خود قرار دارد پیش سفارش در آمازون – اما از آنجایی که قبلاً یک بار فروخته شده است، توصیه می کنیم اگر می خواهید واحدی را رزرو کنید، سریع عمل کنید.

یک طراحی جالب ارزش تمام پول شما را ندارد، زیرا Horipad Pro به طور رسمی توسط نینتندو مجوز دارد. این بدان معناست که از کنترل‌های حرکتی (از طریق شتاب‌سنج و ژیروسکوپ) پشتیبانی می‌کند، برد 32 فوتی را ارائه می‌دهد، به گونه‌ای طراحی شده است که وزن سبکی داشته باشد، و دکمه‌ها و ماشه‌های بسیار پاسخگو دارد.

قرار است در 28 ژوئیه منتشر شود، بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا دست خود را روی گیم پد شیک قرار دهید.

اگر به دنبال سایر محصولات زلدا هستید، حتماً ما را بررسی کنید گردآوری عظیم – که شامل همه چیز از پیراهن و Amiibo گرفته تا کیف حمل و هنر دیوار است. همچنین تعداد انگشت شماری از کنترلرها در این لیست وجود دارد که همه آنها بسیار جالب به نظر می رسند – اگرچه Horipad ممکن است بهترین طراحی را در این دسته داشته باشد.

بخوانید  این بسته PS5 امروز تخفیف نادری دریافت می کند

فراتر از اشک های پادشاهی – یعنی در فروش در آمازون در حال حاضر – هیچ کمبودی در بازی‌های سوئیچ عالی آینده وجود ندارد که بتوانند از Zelda Horipad استفاده کنند. در اینجا چند مورد وجود دارد که باید پس از تکمیل آخرین ماجراجویی Link در نظر بگیرید:

پیش‌سفارش‌های آینده بازی سوییچ

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر