این بسته PS5 امروز تخفیف نادری دریافت می کند

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

پلی استیشن 5 دو سال است که تقریباً دست نیافتنی بوده است، اما پیدا کردن کنسول راحت تر از همیشه است. با این حال، آنچه هنوز نادر است، کاهش قیمت است. اما اگر همین الان به نیوگ بروید، یک را پیدا خواهید کرد باندل پلی استیشن 5 با خدای جنگ راگناروک فقط با 504 دلار، از قیمت معمولی آن 560 دلار کمتر است.

اندازه:

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

همچنین باید پرداخت از طریق Zip را انتخاب کنید که یک طرح اقساط بدون بهره است. بنابراین، حتی اگر در چند ماه آینده چهار پرداخت انجام دهید، نیازی به پرداخت یک پنی هم نخواهید داشت که آن را به یک سرویس نسبتاً جذاب تبدیل می کند. همراه با کاهش 10 درصدی قیمت، شکی نیست که این مجموعه به سرعت فروخته می شود.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  اشاره هیدئو کوجیما به دنباله پلیس‌نات‌ها که هرگز ساخته نشد

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این بهترین معامله ای است که برای این بسته دیده ایم – و این یکی از تنها معاملاتی است که تا به حال برای کنسول PS5 دیده ایم. خرید شما شامل PS5، کنترلر DualSense، پایه کنسول، Playroom Astro و یک کوپن بازی برای God of War: Ragnarok است. برای دریافت 10 درصد تخفیف باید از کد تبلیغاتی استفاده کنید ZIPPIDY10 در ثبت نام

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

بررسی ویدیویی پلی استیشن 5