این بازیگر برای یکی از نقش های اصلی فیلم سوپرمن شناخته شد

برادران وارنر در نهایت این بازیگر برای نقش جاناتان کنت در فیلم سوپرمن به کارگردانی جیمز گان انتخاب و معرفی شد.

مقالات مرتبط:

  • مقدمه ای بر فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)

فیلمبرداری و تولید فیلم سوپرمن از ماه گذشته و حداکثر اکنون آغاز شد اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری نیز به این فیلم اضافه شده است. TheWrap گزارش می دهد که وینس پروت تیلور به جمع بازیگران سوپرمن اضافه شده است و قرار است نقش جاناتان کنت با نام مستعار پا کنت، پدرخوانده کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن را در این فیلم بازی کند. پرویت تیلور وینس به خاطر بازی در فیلم های می سی سی پی سوزاندن، نردبان جیکوب، جی اف کی، هویت، کنستانتین، قتل یک و روانشناس شناخته شده است.

پرویت تیلور وینس و جاناتان کنت

دیوید کورنسوت در نقش کلارک کنت با نام مستعار سوپرمن، ریچل برازناهان در نقش لویس لین، نیکلاس هولت در نقش لکس لوتر، میلی آلکاک در نقش سوپرگرل، ناتان فیلیون در نقش گای گاردنر/گرین لنترن، ایزابلا مرسده در نقش هاوکگرل، و آنتونی کریگان در بازیگران فیلم سوپرمن از جمله بازیگران فیلم سوپرمن هستند. اسکایلر گیزوندو در نقش جیمی اولسن، سارا سامپایو در نقش ایو تشماچر و ماریا گابریلا دا فاریا در نقش آنجلا اسپیکا (مهندس) و ترنس روزمور در نقش اوتیس.

فیلم سوپرمن برای اکران در 11 جولای 2025 (20 جولای 1404) برنامه ریزی شده است. جیمز گان، کارگردان سه گانه نگهبانان کهکشان و جوخه انتحار، به همراه رئیس استودیو دی سی، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم سوپرمن را بر عهده خواهند داشت.

بخوانید  تاریخ اکران فیلم جنگ داخلی به جلو رفت

تحریریه مجله بازی یک گیمر