این بازیکن Call Of Duty توانست بدون کشتن کسی به رتبه دهم برسد … دوباره

بازیکن A Call of Duty: Modern Warfare III یک بار دیگر کارهای غیرقابل تصور را انجام داده و بدون کشتن حتی یک بازیکن به Prestige 10 رسیده است.

کاربر Reddit Pilgore1 سوء استفاده خود را در r/ModernWarfareIII (از طریق Dot Esports) پست کرد. آنها در پست خود 486 مسابقه در سه روز و سه ساعت و هفده دقیقه انجام دادند. جای تعجب نیست که آنها نسبت K/D 0.00 را دریافت کردند، اما در همان زمان، نسبت برد/باخت چشمگیر 3.19 را دریافت کردند.

حتی صلح طلبان هم می توانند به مقام دهم برسند.
byu/Pilgore1 در ModernWarfareIII

همانطور که Dot Esports اشاره کرد، این اولین باری نیست که Pilgore1 این کار را انجام می دهد. آنها توانستند همین کار را در بازی Call of Duty: Modern Warfare II انجام دهند. اما این بار آنها توانستند خیلی سریعتر به پرستیژ دهم برسند. سال گذشته 688 بازی و بیش از 100 ساعت طول کشید.

Pilgore1 ادامه داد که دلیل بزرگی که آنها توانستند به سرعت به رتبه 10 برسند این بود که آنها در لیست پخش Small Map Moshpit با دو برابر XP فعال بودند. آنها همچنین به شوخی گفتند که تنها چیزی که کشتند، بردهای رگباری بازیکنان دیگر بود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Modern Warfare III، داستان ما را در مورد اینکه چگونه جدیدترین DLC آن دشمنان را به مفاصل تبدیل می‌کند و داستان ما را که تمام یادداشت‌های پچ فعلی بازی را شرح می‌دهد، بررسی کنید.

بزرگترین بازی های منتشر شده در آوریل 2024