اولین پوستر Godzilla x Kong پادشاه جدید را آشکار می کند


برادران وارنر اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را منتشر کرد که طرفداران را برای اولین تریلر این فیلم هیجان زده کرد.

اولین تریلر بازی Godzilla x Kong: The New Empire باید این جمعه در CCXP منتشر شود و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر فیلم Godzilla vs. کنگ آزاد شده است. پوستر در واقع به نظر می رسد که کینگ کونگ را به عنوان پادشاه جدید به تصویر می کشد، با چهره او روی یک اثر قرمز رنگ قابل مشاهده است. در توضیحات تصویر فقط عبارت «به پادشاه جدیدت تعظیم کن» قابل مشاهده است.

با این حال، گروهی از طرفداران متوجه شدند که این گوریل واقعاً کنگ نیست و نام او اسکار کینگ است، که در واقع دشمن اصلی کینگ کونگ در Godzilla x Kong: The New Kingdom، شاید تنها یکی از بسیاری از تهدیدات اصلی است. یا تهدید اصلی فیلم. و در زیر می توانید اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong را مشاهده کنید:

اولین پوستر فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom

طبق خلاصه داستان منتشر شده، وقایع Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs. کنگ گودزیلا و کونگ را دنبال می‌کند که با تهدیدی جدید، ناشناخته و پنهان مواجه می‌شوند که دنیای ما را فرا گرفته است و گودزیلا و کونگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود خود و ما را زیر سوال می‌برند. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا به نبرد با هیولاهای غول پیکری که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است ادامه دهند.

برایان تایری هنری، کیلی هاتل، ربکا هال، دن استیونز، فالا چن، الکس فرنس و ریچل هاوس آنها از جمله بازیگران حاضر در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire هستند و به ایفای نقش پرداختند. آدام وینگاردکارگردان فیلم Godzilla vs Kong کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Godzilla x Kong: The New Empire را بر عهده داشتند.

بخوانید  Règles du concours GameSpot Brand New Shows

فیلم Godzilla x Kong: The New Kingdom در تاریخ 12 آوریل 2024 (24 آوریل 1403) روی پرده های سینما اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر