اولین نمایش Summer Game Fest 2023 که برای 8 ژوئن برنامه ریزی شده است، اولین نمایش با تماشاگران زنده خواهد بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

علاوه بر پخش جریانی مخاطبان در YouTube و Twitch مانند سال‌های گذشته، راه‌اندازی SGF 2023 به طرفداران این امکان را می‌دهد که بلیت بخرند و همه نمایش‌های جهانی، دموهای گیم‌پلی و اجراهای موسیقی زنده را در اینگل‌وود، کالیفرنیا ببینند. طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی، بلیط ها برای خرید “اوایل سال 2023” در دسترس خواهند بود.

The Summer Game Fest در ماه ژوئن باز می گردد.
The Summer Game Fest در ماه ژوئن باز می گردد.

ترکیب رسمی شرکت کنندگان برای Summer Game Fest 2023 اعلام نشده است، اما این نمایش پس از رویدادی در سال 2022 خواهد بود که شامل The Last Of Us Part 1، The Callisto Protocol، نسخه نمایشی گیم پلی Call of Duty: Modern Warfare. 2 و اولین بازی Goal Simulator 3.

جشنواره بازی تابستانی برای اولین بار به روی عموم باز خواهد شد، زیرا متصدی رویداد جف کیگلی و تیمش اعلام کرده‌اند که شوی شروع بازی‌های تابستانی 2023 در تاریخ 8 ژوئن از تئاتر YouTube در هالیوود پارک به صورت زنده پخش خواهد شد.

کیگلی و تیمش برنامه های خود را برای SGF 2023 تنها یک هفته قبل از برگزاری مراسم سال 2022 پروژه دیگرش، The Game Awards، در 8 دسامبر اعلام کردند. این رویداد همچنین در چندین پلتفرم از جمله YouTube و Twitch پخش خواهد شد، در حالی که افرادی که از طریق Steam تماشا می‌کنند می‌توانند تنها برای ورود به سیستم، برنده یک Steam Deck شوند.

کیگلی در این نسخه گفت: «در طول سه سال گذشته، جشنواره بازی تابستانی یک جامعه باورنکردنی در سراسر جهان از طریق رویدادهای دیجیتال برتر ما ایجاد کرده است. ما خوشحالیم که هزاران طرفدار را دعوت می کنیم تا برای اولین بار در سال 2023 نمایش SGF را شخصاً تجربه کنند.

بخوانید  The Elder Scrolls 5: Skyrim بیش از 60 میلیون نسخه فروخته است