احتمال انتشار Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ


اخیراً نسخه Nintendo Switch Borderlands 3 در اروپا دارای رتبه بندی سنی شده است.

در سال های اخیر بازی های سری The Borderlands بر روی کنسول نینتندو سوییچ با سرعت کم عرضه شده اند و متاسفانه در حال حاضر به جایگاهی نزدیک نشده ایم که بتوانیم تمامی آثار Borderlands را بر روی آخرین پلتفرم نینتندو تجربه کنیم. یکی از بازی هایی که در حال حاضر نمی توان آن را روی نینتندو سوییچ تجربه کرد، بازی Borderlands 3 است، اما به نظر می رسد کاربران سوییچ به زودی می توانند این بازی را تجربه کنند.

طبق وب سایت Gematsu، Borderlands 3 برای نینتندو سوییچ در اروپا (PEGI) بر اساس سن طبقه بندی می شود. این بازی با عنوان Borderlands 3: Director’s Cut برای سوییچ در نظر گرفته شده است و این نسخه شامل تمامی بسته های الحاقی منتشر شده برای بازی می باشد، علاوه بر این تاریخ انتشار احتمالی بازی برای سوییچ 10 آذر (1 آذر) ذکر شده است. این تاریخ های انتشار به این معنی است که یک اثر به زودی منتشر می شود، اما در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای آن وجود ندارد. بنابراین تا زمان رونمایی رسمی از نسخه سوییچ Borderland 3 باید منتظر جزئیات بیشتری مانند تاریخ عرضه باشیم.

جالب اینجاست که اوایل آوریل 2021، نسخه سوییچ Borderlands 3: Director’s Cut بر اساس سن رتبه بندی شد. با این حال، پس از مدتی 2K، ناشر بازی اعلام کرد که خطا از طرف سیستم PEGI بوده است. شده است. با این حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم که بالاخره چه زمانی عرضه را می بینیم. Borderlands 3 روی سوییچ است یا خیر؟

بخوانید  معرفی قابلیت Replay Editor در Sifu Fall Update

Borderlands 3 هم اکنون بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است، ایکس باکس سری ایکس باکس سری S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس هستند. 2K به تازگی از فروش 16 میلیون نسخه از این بازی خبر داده است.