معرفی قابلیت Replay Editor در Sifu Fall Update

علاوه بر این، یک آپدیت زمستانی برای بازی Sifo در نظر گرفته شده است. با این حال، مشخص نیست چه زمانی منتشر خواهد شد. اما می دانیم که حالت Arena در این آپدیت زمستانی به بازی اضافه خواهد شد. Sifu برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است.

استودیو توسعه دهنده Sifu، Sloclap، از زمان انتشار رایگان بازی، به خوبی با پشتیبانی مناسب از بازی به خوبی عمل کرده است، و به روز رسانی های بهار و تابستان بازی، ویژگی های زیادی از سطح دشواری تا اصلاح کننده های گیم پلی را اضافه کرده اند. اختیاری است. اکنون زمان انتشار آپدیت پاییزی این بازی است و Slowclip ویدیوی کوتاهی از مهمترین ویژگی این آپدیت منتشر کرده است.

دانلود از آپارات

ویژگی ویرایش مجدد Sifu به گیمرها این امکان را می دهد که لحظات بازی را به کلیپ تبدیل کنند و حس سینمایی را به آنها اضافه کنند.

این قابلیت ویرایشگر پخش است که قبلا معرفی شده بود و اکنون استودیو اولین برنامه خود را با انتشار کلیپی در توییتر منتشر کرده است. عملکرد Replay Editor علاوه بر توانایی ایجاد کلیپ های گیم پلی سریع و خشن، به بازیکنان اجازه می دهد تا جلوه های مختلفی از جمله صحنه های اسلوموشن، تغییر موقعیت و فوکوس دوربین و غیره را به این کلیپ ها اضافه کنند.

بخوانید  تریلر گیم پلی Atomic Heart بر روی مبارزه و داستان تمرکز دارد