قرارداد سوئیچ جمعه سیاه: Legend Of Zelda: Breath Of The Wild بهترین قیمت تاکنون

دنباله‌ای برای Breath of the Wild با نام Tears of the Kingdom برای سوییچ در دست ساخت است و انتظار می‌رود در ماه می ۲۰۲۳ بدون هرگونه تاخیر عرضه شود.

بازی های نینتندو، به ویژه عناوین مطرحی مانند Breath of the Wild، به ندرت تخفیف های زیادی دریافت می کنند. در واقع، این کمترین قیمتی است که تا به حال در Breath of the Wild در هر فروشگاهی دیده ایم.

مطمئنا Breath of the Wild دقیقاً یک بازی جدید نیست، اما همچنان یکی از بهترین عناوین این پلتفرم است و آن را به یکی از بهترین بازی‌های مدرن تبدیل می‌کند که می‌توان با پول خرید.

Breath of the Wild پس از انتشار بازخوردهای تحسین‌آمیزی دریافت کرد و همچنان یک بازی محبوب است که می‌توان آن را به دوستان، خانواده یا هر کس دیگری که خواستار بازی عالی در سوییچ است، پیشنهاد داد. بررسی Breath of the Wild از GameSpot به بازی امتیاز 10/10 داد و دنیای باز زیبا، سیستم مبارزه‌ای چالش‌برانگیز و انبوهی از رمز و راز و اکتشاف را که بسیار فراتر از تلاش اصلی است، تحسین کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

یکی از بهترین بازی های ویدئویی نینتندو سوییچ در تمام دوران، The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای جمعه سیاه تنها با قیمت 29 دلار به فروش می رسد. این پیشنهاد در حال حاضر فقط در والمارت موجود است و امروز (25 نوامبر) دوباره موجود شد. اوایل این هفته در Walmart با این قیمت به فروش می رسید و آمازون، اما هر دو خرده فروش فروخته شدند. آمازون ممکن است به زودی ذخیره مجدد خود را داشته باشد. با این حال، Walmart قطعا می تواند دوباره بفروشد.

بخوانید  با این معامله عظیم Pathfinder Humble Bundle، ماجراهای RPG رومیزی جدید را امتحان کنید

Breath of the Wild که در سال 2017 عنوان راه اندازی برای سوییچ بود، تمام شده است حدود 28 میلیون نسخهو بعد از فصل شلوغ تعطیلات، این تعداد مطمئنا افزایش خواهد یافت.