فیل اسپنسر: Xbox استراتژی فروش بازی را فدای سرویس Game Pass نخواهد کرد

بازی های مختلف در سرویس Xbox Game Pass / Xbox Game Pass

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

“به همین دلیل است که نمی‌بینید ما بازی‌های انحصاری را در یک سرویس اشتراک منتشر می‌کنیم یا مردم را از خرید بازی مسدود می‌کنیم. ما مردم را دوست داریم که بازی بخرند و این عالی است. ما همچنین عاشق خرید بازی‌ها هستیم. مشترک سرویس اشتراک “آنچه ما واقعاً هستیم نگاه کردن به این است که چگونه افراد بیشتری را وادار به انجام بازی‌های بیشتری کنیم و تمایل به بازی را برای همه بازیکنان آسان‌تر کنیم.”

به گفته فیل اسپنسر، ایکس‌باکس نمی‌خواهد استراتژی خرید و مالکیت دائمی بازی‌ها توسط بازیکنان را کنار بگذارد و صرفاً روی سرویس Game Pass تمرکز کند.

اسپنسر ادامه داد که دادن حق انتخاب به بازیکنان برای تصمیم گیری در مورد نحوه تجربه بازی و محتوای آن برای Xbox مهم است:

اسپنسر در ادامه توضیح داد که در حالی که سرویس اشتراک یک مدل تجاری جذاب برای برخی بازی‌ها است و به تنوع انتخاب‌های گیمر کمک می‌کند، گیمرهایی که بازی‌ها را خریداری می‌کنند، کسب‌وکار اصلی Xbox باقی می‌مانند. اسپنسر افزود:

ما انتظار نداریم که همه 15 دلار در ماه به ما بپردازند. ما فکر می‌کنیم که سرویس اشتراک یک مدل تجاری جذاب برای انواع خاصی از بازی‌ها و مشتریان خاص است. من واقعاً آن را به‌عنوان تنوع در لیست بازی‌های بازیکن یا فضایی مناسب برای آن‌ها می‌دانم. توسعه دهندگان محتوایی را که ایجاد می کنند به نمایش بگذارند. به نظر من این روش همیشه بخشی از انجام تجارت خواهد بود. “من همچنین فکر می کنم استراتژی خرید و مالکیت بازی گیمرها بخش مهمی از تجارت ما در سال های آینده خواهد بود.”

بخوانید  آخر این هفته چه فیلمی ببینیم؟ | تریلرهای حرکت آهسته
فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، اخیراً در مورد سرویس Xbox Game Pass صحبت کرده است و اینکه چگونه عادت مصرف‌کننده به استفاده از سرویس اشتراک روی نحوه فروش بازی‌های Xbox تأثیر زیادی ندارد. اسپنسر در اوایل این ماه با The Verge گفت که ایکس باکس فروش بازی هایی را که از طریق Game Pass ارائه می دهد متوقف نخواهد کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر