برنارد هیل، بازیگر LOTRO، سریال حلقه‌های قدرت آمازون را به‌عنوان یک کسب‌وکار سودآور مورد انتقاد قرار داد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با مترو صحبت کن، هیل با تأیید اینکه نمایش را ندیده است شروع کرد. این بازیگر 77 ساله گفت: نه، علاقه ای ندارم. هیل ادامه داد که The Rings of Power یک تجارت پرسود است و من علاقه ای به تماشای آن یا شرکت در آن ندارم.

برنارد هیل، بازیگر نقش پادشاه تئودن در مجموعه فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون، سریال «حلقه‌های قدرت» آمازون را به شدت مورد انتقاد قرار داد و آن را «تجارت پرسود» نامید.

حلقه های قدرت اولین فصل خود را در اکتبر امسال به پایان رساند. اکنون تولید فصل دوم در بریتانیا در حال انجام است و هفت بازیگر جدید به این سریال پیوسته اند. نقش رهبر ارک، آدار، با بازی جوزف ماول، بازیگر سریال بازی تاج و تخت، برای فصل دوم بازسازی شد.

وی افزود: برای آنها و همه آرزوی موفقیت است، اما مثل واقعی نیست.

هیل ادامه داد که ترجیح می داد این سریال پس از سه گانه پیتر جکسون به پایان برسد. هیل گفت، وقتی جکسون برای ساختن هابیت به یک سه گانه بازگشت، او را هل می داد.

در مورد هیل، او همچنین برای نقش‌هایش در فیلم‌های تایتانیک و پادشاه عقرب شناخته می‌شود. او در محافل بازی به عنوان صدای سر والتر بک در Fable III شناخته می شود.

هیل در نقش شاه تئودن در دو برج و بازگشت پادشاه یک بازی به یاد ماندنی را ارائه کرد که به ارتقای درام کمک کرد. او در جنگ در زمان بازگشت پادشاه جان باخت.

بخوانید  How To Get A Free $15 Amazon Credit To Use During Prime Day 2023