اندازه بسته الحاقی Horizon Forbidden West Burning Shores مشخص شده است


اندازه بسته الحاقی Horizon Forbidden West Burning Shores که برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد، مشخص شد.

این هفته بسته الحاقی Burning Shores بر روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد، جایی که Eloi پس از وقایع Horizon Forbidden West ماجراجویی جدیدی را آغاز خواهد کرد. حالا طبق صفحه توییتر حجم بازی پلی استیشن، حجم فایل این بسته الحاقی در اروپا 16.7 گیگابایت و در ژاپن 14.921 گیگابایت است. با این حال، فضای نصب مورد نیاز برای بازی هنوز مشخص نیست.

اگرچه حجم این الحاقیه بسیار بیشتر از بسته الحاقی Horizon Zero Down The Frozen Wilds که بین 8.4 تا 9 گیگابایت بود، بسته مذکور فقط برای پلی استیشن 4 منتشر شد. البته لازم به ذکر است که با توجه به روش های مختلف فشرده سازی PS5، این مقایسه ممکن است خیلی دقیق نباشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه چیزی این بسته الحاقی جدید را اینقدر بزرگ کرده است.

Horizon Forbidden West: Burning Shores در تاریخ 30 آوریل (19 آوریل) اکران خواهد شد. این DLC در خرابه های لس آنجلس اتفاق می افتد که به دلیل آتشفشان ها به مجمع الجزایر تبدیل شده است. الوی باید یک تهدید جدید، احتمالاً یک شیطان فلزی غول پیکر را بررسی کند و به یک کوئن جدید به نام Fleet’s End سفر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ماموریت وحشی: غیرممکن - فیلم Dead Reckoning CinemaCon تعقیب و گریز ماشینی به طرز شگفت انگیزی خنده دار را نشان می دهد