ماموریت وحشی: غیرممکن – فیلم Dead Reckoning CinemaCon تعقیب و گریز ماشینی به طرز شگفت انگیزی خنده دار را نشان می دهد

و سپس نوبت به عمل می رسد. گروه دیگری از آدم‌های بد به رهبری پوم کلمنتیف، ستاره محافظان کهکشان، وارد شده‌اند، و ایتان و گریس باید قبل از شروع یک تعقیب و گریز حماسی از ایستگاه قطار، مبارزه کنند.

این سکانس با شخصیت هیلی آتول شروع شد که گریس در اتاق بازجویی پلیس نگهداری می شد و در مورد هویت او سوال می شد. او تظاهر به معلمی می کند. (او نیست.) از شانس خوب او، اتان هانت جعل هویت وکیلش می شود و می رود تا او را بیرون بیاورد.

البته توجه داشته باشید که این سکانس آغازین فیلم نیست. و بنابراین هشدار دهید: Eتوضیحات کلیپ زیر ممکن است حاوی اسپویل هایی برای Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول باشد.

قبل از نمایش سکانس تعقیب و گریز طولانی، CinemaCon همچنین با تریلر جدیدی از فیلم مواجه شد که به آنها نگاه بهتری به پرش موتورسیکلت پرش کروز از صخره‌ای انجام می‌دهد که بخش‌هایی از آن را در تریلرهای قبلی دیده‌ایم.

اما یک شرور نیز در کمین است. عیسی مورالس، که تا آنجایی که ما می دانیم نقش شرور اصلی فیلم را بازی می کند، به عنوان یک افسر پلیس اینترپل ظاهر می شود، و سعی می کند کلیدی را که فکر می کند گریس هنگام دستگیری داشته است، به دست آورد و به طور کلی ترسناک و تهدیدآمیز است.

Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول از برنامه تولید فوق العاده طولانی رنج می برد، زیرا قرار بود در سال 2020 فیلمبرداری شود، زمانی که همه گیری COVID-19 تقریباً تمام تولیدات هالیوود را به هم ریخت. اما بالاخره تابستان امسال، در 14 جولای وارد سینماها خواهد شد.

بخوانید  پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی Need For Speed Unbound

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگرچه هیچ یک از بازیگران یا خدمه فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای ارائه پارامونت در CinemaCon در روز پنجشنبه حضور نداشتند، اما حاضران همچنان با شگفتی جهنمی روبرو شدند: یک قطعه 20 دقیقه ای از فیلم.

این یک نوع تعقیب و گریز با ماشین کلاسیک برای این فرنچایز است، به این معنی که اتان و گریس برای بیشتر آن دستبند به یکدیگر بسته شده اند، و آنها در حال عبور از تعداد قابل توجهی از وسایل نقلیه مختلف هستند، از یک موتور سیکلت از یک ماشین پلیس تا یک مدل کوچک. تا فیات یک انتخاب سرگرم کننده، با توجه به اینکه شخصیت کلمنتیف یک SUV بزرگ رانندگی می کند. اما این عمدی است – تعقیب و گریز بیشتر از آن چیزی است که شما از این فرنچایز انتظار دارید، مانند زمانی که قهرمانان ما و تعقیب کنندگان آنها از پله های طولانی پایین می روند.

متأسفانه، ارائه قبل از سکانس به پایان رسید، بنابراین ما هنوز نمی دانیم که تعقیب و گریز چگونه به پایان می رسد.