امکان انتشار بازی چند نفره The Last of Us برای پلی استیشن 4

یک آگهی شغلی جدید از استودیو Naught Dog نشان می‌دهد که بازی چند نفره The Last of Us احتمالاً برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. پست Naughty Dog برای یک آزمایش‌کننده QA اثرات چندنفره نشان می‌دهد که نامزد باید «دانش کاری از سیستم های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4». اگر این اعلام مربوط به بازی چند نفره Last of Ace باشد، احتمالا با یک اثر بین نسلی روبرو خواهیم بود.

سونی پیش‌بینی فروش کنسول پلی‌استیشن 5 را در سال مالی 2023 افزایش داده و انتظار دارد در سال مالی جاری تا پایان مارس 2023، 30.5 میلیون دستگاه بفروشد و مجموع فروش این کنسول را به حدود 68 میلیون دستگاه برساند. با دستیابی به این هدف، سونی احتمالاً به دلیل هزینه های بالای توسعه، انتشار بازی ها بر روی PS4 را کنار خواهد گذاشت.

نیل دراکمنیک رئیس Naughty Dog در Summer Game Fest 2022 نشان داد که بازی چند نفره Last of Us دو سال است که در حال توسعه است و جزئیات بیشتر در سال 2023 به اشتراک گذاشته خواهد شد. نظرات نیل دراکمن نشان می دهد که اطلاعات بیشتری در Last of منتشر خواهد شد. بازی چند نفره آس امسال، و اگر بازی بین نسلی باشد، باید انتظار داشته باشیم که زودتر اتفاق بیفتد.

آگهی استخدام اخیر Naughty Dog احتمالاً به انتشار بازی چند نفره The Last of Us برای کنسول های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 اشاره دارد.