افزایش سرعت اینترنت با چند ترفند منحصر به فرد

بهینه‌سازی داده در تلفن‌های Android، میزان داده‌ای را که برنامه‌های شما می‌توانند در پس‌زمینه استفاده کنند، محدود می‌کند. هنگامی که ذخیره داده روشن است، اگر برنامه ای در پس زمینه در حال اجرا باشد، نمی تواند به اینترنت متصل شود. این بدان معنی است که برنامه به روز رسانی ها را دریافت نمی کند یا برای شما اعلان ارسال نمی کند. به روز رسانی برنامه های کمتر در پس زمینه به معنای مصرف انرژی کمتر است که عمر باتری گوشی شما را افزایش می دهد.

اکنون بیش از هر زمان دیگری و کمتر از همیشه، همه ما برای زندگی روزمره خود به اتصال به اینترنت پرسرعت نیاز داریم. اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان روی کره زمین تبدیل شده است و این چیزی نیست که به این زودی تغییر کند.

سرور DNS پیش فرض شما مستقیماً بر سرعت اتصال شما به وب سایت تأثیر می گذارد. بنابراین، انتخاب سریعترین سرور بر اساس موقعیت مکانی شما، سرعت وبگردی شما را افزایش می دهد.

شما همچنین می توانید ذخیره کننده داده به تنظیمات نگاه کنید و آن را فعال کنید.

  • اگر به برنامه‌ها برای ادامه اجرا و استفاده از داده‌ها حتی زمانی که ذخیره‌کننده داده فعال است، نیاز دارید، آن را فعال کنید مجاز به استفاده از داده زمانی که ذخیره داده روشن است ضربه بزنید و برنامه ها را انتخاب کنید.

استفاده از برنامه Net Optimizer در موبایل

در این روزها که همه ما از سرعت پایین اینترنت رنج می بریم، باید از هر روشی استفاده کنیم تا کمی سرعت اتصال خود را افزایش دهیم. در این مقاله بهترین و ابتدایی ترین روش هایی که به کمک آنها می توانید از حداکثر پهنای باند اختصاص یافته به شما استفاده کنید آورده شده است. با زومیت همراه باشید.

کاهش استفاده از اینترنت از برنامه های پس زمینه

برای فعال کردن آن مراحل زیر را دنبال کنید:

  • به تنظیمات بروید و وارد شوید اتصالات تبدیل شود
  • استفاده از داده ها باز و روشن ذخیره کننده داده ضربه بزنید و آن را فعال کنید.
بخوانید  وین دیزل: یک فیلم اسپین آف Fast and Furious با یک شخصیت زن در حال ساخت است

گاهی اوقات برنامه هایی در ویندوز شما وجود دارد که بدون اطلاع شما شروع به اجرا و استفاده از اینترنت در هنگام اتصال به شبکه می کنند. شاید فراموش کرده باشید که کدام برنامه ها این مجوز را دارند. شناخت این دسته از برنامه ها و در صورت لزوم قطع دسترسی آنها به شبکه می تواند سرعت اینترنت شما را افزایش داده و در میزان بسته اینترنت شما صرفه جویی کند.

این ابزار برای داده های تلفن همراه (3G/4G/5G) و اتصال WiFi و از سرورهای مختلف DNS از جمله (Cloudflare، Level3، Verisign، Google، DNS Watch، Comodo Secure OpenDNS، SafeDNS، OpenNIC، FreeDNS، Yandex DNS و موارد دیگر) کار می کند. پشتیبانی می کند.

  • پس از نصب برنامه کافیست دکمه را فشار دهید فعال کردن را فشار دهید تا فعال شود.

برنامه های متصل به اینترنت را در ویندوز با برنامه DUmeter مدیریت کنید

Net Optimizer با اتصال خودکار به سریعترین سرورهای DNS، اتصال شبکه را بهبود می بخشد.

اگر قرار است به‌روزرسانی‌های برنامه به‌طور خودکار انجام شود، حتی برنامه‌هایی که به ندرت استفاده می‌کنید و به آنها نیاز ندارید، همیشه به‌روز هستند. یکی از راه‌های کاهش مصرف اینترنت و تخصیص پهنای باند به فعالیت‌هایی که می‌دانید، خاموش کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه‌ها است. این کار در آیفون و اندروید به صورت زیر قابل انجام است:

غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه در آیفون
  • در برنامه تنظیمات می رود.
  • روی فروشگاه اپلیکیشن شير آب
  • به روز رسانی برنامه برای خاموش کردن

سریع‌ترین سرور DNS بر اساس موقعیت مکانی و شبکه شما یافت می‌شود، بنابراین می‌توانید با زمان پاسخ‌دهی سریع‌تر به مرور وب سرعت ببخشید و برای تجربه بهتر بازی، پینگ را در بازی‌های آنلاین کاهش دهید.

اگر اتصال اینترنت پرسرعت دارید اما سرعت مرور وب شما آن چیزی نیست که باید باشد، ممکن است مشکل از DNS باشد. با بهینه سازی رکوردهای DNS دستگاه خود، می توانید سریع ترین مسیرها را برای ارسال و دریافت بسته های داده خود از طریق اینترنت بیابید. سرعت دانلود/دانلود شما را افزایش نمی دهد، اما در برخی موارد می تواند زمان مرور وب شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

بخوانید  خالق سریال Loki وظیفه نگارش فیلمنامه Avengers 5 را بر عهده داشته است

علاوه بر چندین عملکرد مدیریت شبکه، می توانید از برنامه DUmeter برای مشاهده برنامه های متصل به اینترنت در ویندوز استفاده کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

  • پس از نصب و اجرای برنامه DUmete برای استفاده از قابلیت ذکر شده کافی است بر روی آیکون برنامه در نوار وظیفه ویندوز (در سینی سیستم) کلیک راست کرده و گزینه را انتخاب کنید. نمایش اتصال شبکه چیدن از.

NetCut یک ابزار شبکه است که به شما کمک می کند بفهمید چه کسی به شبکه شما متصل است و چه کسی از آن استفاده می کند. با NetCut می‌توانید اطلاعاتی در مورد دستگاه‌های متصل مانند IP، نام دستگاه و آدرس MAC دریافت کنید. این برنامه بر اساس پروتکل ARP به افراد کمک می کند تا شبکه خود را مدیریت کنند تا بتوانید کارهای مختلفی مانند فهرست کردن جدول IP-MAC را در چند ثانیه و مدیریت اتصال هر دستگاه به شبکه محلی انجام دهید. Netcut توانایی محافظت از کاربران در برابر حملات ARP Spoofing را دارد.

  • پس از دانلود برنامه NetCut آن را نصب و اجرا کنید.
  • اولین کاری که برای شروع باید انجام دهید این است دفاع را کلیک کنید. در سمت چپ یک سری آیکون وجود دارد که توضیح داده ایم:
  • نماد قفل: قابلیت اتصال به Wi-Fi را قطع و وصل کنید.
  • سه نماد Wi-Fi: به شما امکان می دهد اتصال Wi-Fi را قطع کنید، آن را از سر بگیرید و پهنای باند کل شبکه را تنظیم کنید.
  • نماد تازه کردن: لیست دستگاه های متصل را بازخوانی کنید و دستگاه های جدید را بیابید.
  • نماد ذره بین: برای جستجوی یک دستگاه خاص، می توانید آن را بر اساس نام، سازنده، IP و آدرس MAC جستجو کنید.
  • پس از یافتن دستگاه ها، اگر روی کادر بالای هر دستگاه کلیک کنید، می توانید نامی را به تجهیزات شبکه اختصاص دهید. بنابراین، دفعه بعد که برنامه را راه اندازی می کنید، می توانید از موتور جستجو برای انجام یک عمل در این دستگاه استفاده کنید. اگر دستگاه ها را به خوبی نام گذاری کنید، می توانید پیدا کردن مزاحمان و اقدام فوری علیه آنها را آسان تر کنید.
بخوانید  نکات و ترفندهای Palworld – GameSpot

غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار برنامه

هنگامی که این کار را انجام می دهید، هر زمان که به روز رسانی برای یکی از برنامه های شما منتشر شود، یک اعلان از فروشگاه App دریافت خواهید کرد.

غیرفعال کردن به‌روزرسانی خودکار برنامه در اندروید
  • Play Store را باز کنید و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.
  • برای تنظیمات می رود.
  • ترجیحات شبکه انتخاب کنید و برای به روز رسانی خودکار برنامه می رود.
  • به‌طور خودکار برنامه‌ها را به‌روزرسانی نکنید را انتخاب کنید و روشن کنید تمام شده شير آب

استفاده از Data Saver

در بسیاری از موارد، ما اتصال اینترنتی خود را با دیگران به اشتراک می گذاریم. مشکل این است که گاهی اوقات شخصی با احتکار پهنای باند از استفاده عادلانه کاربران دیگر از شبکه جلوگیری می کند. این در هنگام استفاده از برنامه های P2P یا دانلود فایل های حجیم بسیار رایج است. با NetCut نه تنها می توانیم تعیین کنیم که آیا اینترنت در دسترس است یا نه، بلکه می توانیم پهنای باند را نیز کنترل کنیم.

یکی از روش هایی که با آن می توانید مصرف اینترنت خود را کنترل کنید، مدیریت استفاده از اینترنت برنامه های پس زمینه است. افزایش‌هایی که از برنامه‌ها دریافت می‌کنید، نشان‌دهنده استفاده از اینترنت در پس‌زمینه آن‌ها است. اگر نمی‌دانید چرا حجم اینترنت به سرعت تخلیه می‌شود، بهتر است مراحل زیر را برای کاهش استفاده از اینترنت از برنامه‌های پس‌زمینه دنبال کنید:

  • پارامترها به برنامه ها می رود.
  • روی یکی از برنامه‌هایی که نمی‌خواهید استفاده از اینترنت را متوقف کنید در پس‌زمینه ضربه بزنید.
  • روی داده های موبایل اصابت.
  • سبز داده های پایه برای خاموش کردن
  • این کار را برای همه برنامه های ممکن انجام دهید.

بررسی اینکه چه کسی به اینترنت شما با استفاده از نرم افزار NetCut متصل است