نتفلیکس سریال Cobra Kai را برای فصل ششم و آخر تمدید کرد

سپتامبر امسال، فصل پنجم بود سریال Cobra Kai از نتفلیکس پخش شد اما از آن زمان تاکنون هیچ خبری از وضعیت و آینده این سریال محبوب منتشر نشده است و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونسریال Cobra Kai برای فصل دیگری بازخواهد گشت. نتفلیکس بالاخره به طور رسمی از تمدید سریال Cobra Kai برای فصل ششم خبر داد، اما خبر بد برای طرفداران سریال Cobra Kai این است که این سریال قرار است در فصل ششم به پایان برسد و این آخرین فصل آن خواهد بود.

سازندگان سریال کبرا کای در بیانیه منتشر شده اعلام کردند که هدفشان از ابتدا این بود که سریال را با شرایط و هدف خود به پایان برسانند و حالا این سریال از نظر آنها به آن نقطه رسیده است. آنها اطلاعات بیشتری را به اشتراک نمی گذارند. نتفلیکس هم ویدئو که می توانید آن را در یوتیوب مشاهده کنید تا از ساخت فصل ششم و پایانی سریال کبرا کای خبر داده شود، اما هیچ تاریخی برای این سریال اعلام نشده است.

بالاخره نتفلیکس تمدید شد سریال Cobra Kai برای فصل ششم اعلام کرد که فصل جدید سریال Cobra Kai آخرین فصل آن خواهد بود.

با این حال، تنها کلمه ای که در این ویدیو دیده می شود این است که فصل آخر Cobra Kai نباید خیلی دور باشد. دو فصل اول سریال کبرا کای از سرویس استریم یوتیوب پخش شد اما پس از آن گوگل تصمیم گرفت تغییراتی در این شبکه آنلاین ایجاد کند و سپس نتفلیکس حق پخش سریال کبرا کای را خریداری کرد و از آن زمان این سریال کمدی مبارزه ای را خریداری کرد. به یکی از محبوب ترین برنامه های پخش این سرویس تبدیل شده است.

بخوانید  پخش نشدن تریلرهای کاملا سینمایی برای بازی های مایکروسافت در نمایشگاه ایکس باکس

آرآلف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تانر بوکانان، کورتنی هنگلر، مری موزر و اد اسنر.از جمله بازیگرانی هستند که در سریال کبرا کای حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته اند. جاش هلد، جان هوروویتز و هایدن شلوسبرگ کارگردانی سریال کبرا کای را بر عهده دارند و برای انجام فصل ششم این سریال برگشتند. می توان انتظار داشت که فصل ششم سریال Cobra Kai در 10 قسمت نیم ساعته تولید و مانند 5 فصل قبل از نتفلیکس پخش شود.