سال ها پس از انتشار، قیمت فاکتوریو در استیم به دلیل تورم افزایش می یابد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

این عنوان استراتژی از زمان انتشار نسخه 1.0 خود ده ها به روز رسانی دریافت کرده است که دو مورد آخر به تازگی هفته گذشته بوده است. در اواخر سال 2022، توسعه‌دهنده نسخه نینتندو سوییچ را راه‌اندازی کرد – اولین پورت کنسول بازی که قیمت پایه آن نیز 30 دلار بود – که از آن زمان نیز از پشتیبانی برخوردار بوده است.

قطع كردن:

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



مدیریت نینتندو طی یک جلسه توجیهی درآمدی که در ماه نوامبر برگزار شد، گفت که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت نینتندو سوییچ ندارد، اما “وضعیت را از نزدیک زیر نظر خواهد گرفت تا تعیین کند که آیا افزایش قیمت لازم است یا خیر”. با این حال، از نظر بازی‌ها، ایکس‌باکس اعلام کرد که عناوین اصلی جدید اصلی‌اش – از جمله Redfall و Starfield – در زمان عرضه ۶۹ دلار قیمت خواهند داشت و در این فرآیند به یوبی‌سافت می‌پیوندند. باید دید در آینده نزدیک استودیوهای مستقل دیگری نیز از تصمیم Wube Software پیروی خواهند کرد یا خیر.

در طول دوره دسترسی اولیه خود، Factorio قیمت پایه 20 دلار داشت که پس از انتشار نسخه 1.0 این قیمت به 30 دلار در سال 2020 کاهش یافت. از آن زمان، نسخه PC به جز فروش گهگاهی، با این قیمت باقی مانده است. اما همانطور که Wube Software امروز در توییتر اعلام کرد، این یک “تعدیل برای محاسبه سطح تورم انتشار Steam در سال 2016” است، با اشاره به سالی که دسترسی اولیه در آن آغاز شده است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

سلام مهندسان
هفته آینده، پنجشنبه 26 ژانویه 2023،
قیمت پایه فاکتوریو را از 30 دلار به 35 دلار افزایش خواهیم داد.
این تعدیل برای محاسبه سطح تورم از زمان انتشار Steam در سال 2016 است.

بخوانید  الحاق Phantom Liberty Cyberpunk 2077 از ادریس البا برخوردار است

— Factorio (@factoriogame) 20 ژانویه 2023

Factorio، بازی استراتژی ساخت پایه کارخانه از توسعه دهنده Wube Software، هفته آینده گرانتر می شود. از 26 ژانویه قیمت پایه از 30 دلار به 35 دلار افزایش می یابد. به گفته این استودیو، تصمیم بر این است که تورم را در نظر بگیریم. این استودیو به GameSpot تایید کرد که این تغییر قیمت برای همه پلتفرم‌ها از جمله Nintendo Switch اعمال خواهد شد.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.