باقیمانده 2: چگونه قفل دیگر کهن الگوهای شروع را باز کنیم



هنگامی که Remnant II را برای اولین بار شروع می کنید، به زودی خواهید دید که می توانید از میان یک کهن الگو که سبک بازی شما را مشخص می کند، انتخاب کنید. با این حال، نسبتاً در اوایل بازی، این گزینه را خواهید داشت که یک کهن الگوی ثانویه را برای تکمیل مهارت های خود انتخاب کنید. علاوه بر این، می‌توانید کهن الگوهای اولیه و ثانویه خود را در هر زمانی تغییر دهید، بنابراین برای اینکه کار را برای شما آسان‌تر کنیم، فهرستی از مکان‌هایی که می‌توانید کلاس‌های آغازین دیگر را پیدا کنید، گردآوری کرده‌ایم.

نحوه باز کردن قفل دیگر کهن الگوهای شروع در Remnant II

به منظور باز کردن قفل یک کهن الگوی جدید، باید انگرام آن را بدست آورید و آن را به والاس بیاورید تا یک آیتم منحصر به فرد را بسازید که می تواند مجهز شود. والاس در اسکله در یک کلبه در نیمه راه پله ها است. با این حال، توجه داشته باشید که ساخت هر یک از این آیتم‌های کهن‌العاده به 10 کریستال لومنیت و 1500 ضایعات نیاز دارد که در اوایل بازی کمیاب هستند – بنابراین احتمالاً بهتر است انتخاب‌کننده باشید.

در حال پخش: بررسی ویدیویی Remnant 2

در اینجا جایی است که می توان برای هر کهن الگوی شروع در بخش 13 انگرام دریافت کرد.

چلنجر

آن را بخر ابزار فلزی قدیمی از Reggie، که شما در حال بازی شطرنج در پشت ساختمان با Mudtooth در منطقه مشترک خواهید یافت. آن را به والاس ببرید تا آن را بسازید غلاف فولادی.

بخوانید  Destiny 2 تغییرات عمده ای در سختی حملات، سیاه چال ها و موارد دیگر دارد.

مدیر

آن را بخر سوت قدیمی از Mudtooth، که شما در حال بازی شطرنج با Reggie در منطقه مشترک خواهید یافت. آن را به والاس ببرید تا آن را بسازید سوت بی صدا.

شکارچی

آن را بخر مدال جنگ د براباس، که می توان او را در حال ایستادن یا راه رفتن در اطراف محدوده یافت. آن را به والاس ببرید تا آن را بسازید مدال جنگ تیرانداز.

پزشکی

آن را بخر نشان دکتر دکتر نورا در درمانگاه پشت سنگ جهان. آن را به والاس ببرید تا آن را بسازید بت کادوس.

با این حال، اینها فقط کهن الگوهای اولیه هستند. حتما بررسی کنید که چگونه می توانید قفل کهن الگوی Explorer، کهن الگوی احضار کننده و کهن الگوی Gunslinger را باز کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر