بسته جدید Humble شامل 7 سنگ پنهان از سال 2022 است

بسته نرم افزاری The In Case You Missed It: Gems of 2022 تا این زمان در دسترس خواهد بود 3 فوریهبنابراین اگر به دنبال چند بازی هستید که ممکن است سال گذشته از دست داده باشید، مطمئن شوید که به سرعت وارد معامله شوید.

با بالاترین سطح با 23 دلار، علاوه بر همه بازی‌های فوق الذکر، پادشاهی پیش از تاریخ را نیز دریافت خواهید کرد، که یک سیم کارت مدیریتی است که در آن باغ وحشی با حیوانات منقرض شده می‌سازید و راه‌اندازی می‌کنید. مثل همیشه، به یاد داشته باشید که می توانید بین سطوح پایین و متوسط ​​یا بالاتر از بالاترین قیمت قیمت گذاری کنید. این بسته به طور خاص از شبکه جهانی FoodBanking پشتیبانی می کند، اما شما می توانید نحوه تقسیم پول بین شبکه و Humble و ناشران بازی های مربوطه را انتخاب کنید.

طبق معمول، شما بین سطوح مختلف پرداخت حق انتخاب دارید. پایین ترین رده که از 15 دلار شروع می شود، در مجموع شامل چهار بازی است: سوپرالند شش اینچ زیر، هایکو، ربات، PowerSlave Exhumed و Source of Madness. این یک مترویدوانیا سرگرم‌کننده برای مرور، برداشتی مدرن از یک بازی کنسول کلاسیک و موارد دیگر به شما می‌دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Humble Bundle را ارائه می دهد اگر آن را از دست دادید: بسته جواهرات 2022که ارزش 159 دلاری را در هفت بازی تنها با 23 دلار ارائه می دهد.

بخوانید  اقتباس لایو اکشن My Hero Academia توسط نتفلیکس تولید شده است

سطح میانی که از 20 دلار شروع می شود، شامل Zero Sievert و Submerged: Hidden Depths نیز می شود که به ترتیب تیراندازی از بالا به پایین با عناصر بقا و سفری برای کاوش در میان خرابه های باستانی هستند.