وین دیزل: یک فیلم اسپین آف Fast and Furious با یک شخصیت زن در حال ساخت است

وین دیزل در مصاحبه ای با ورایتی اعلام کرد که اسپین آف های Fast and Furious با محوریت شخصیت های زن این مجموعه در دست ساخت هستند و پس از تکمیل فیلم های اصلی رونمایی خواهند شد. وین دیزل گفت: “از سال 2017، من در حال توسعه یک فیلم اسپین آف سریع و خشمگین با محوریت زن و همچنین سایر فیلم های اسپین آف هستم. به محض اتمام فیلم های اصلی، می توانم از تمام اسپین آف ها رونمایی کنم. آف. .

وین دیزل طی مصاحبه ای با ورایتی اعلام کرد که یک فیلم اسپین آف Fast and Furious با محوریت یک شخصیت زن در حال ساخت است.

فیلم Fast X به عنوان دهمین قسمت از سری Fast and Furious به تازگی به اکران سینماها رفته است و دنباله آن در سال 2025 اکران خواهد شد.وین دیزل اخیراً در مورد ساخت Fast and Furious 12 صحبت کرده است که این سریال را به پایان می رساند. ستاره فیلم سریع و خشن گفت: زمانی که یونیورسال تولید قسمت دهم را آغاز کرد، می خواستند یک پایان دو قسمتی داشته باشد، اما پس از تماشای دنباله اول گفتند، آیا می توانید سریال را با یک سه گانه به پایان برسانید؟

یک فیلم اسپین‌آف سریع و خشمگین با محوریت زن سال‌هاست که در حال ساخت است. همانطور که وین دیزل اعلام کرد، بحث در مورد این اسپین آف از سال 2017 ادامه داشته است. این بازیگر در سال 2019 با انتشار عکسی در اینستاگرام آن را اعلام کرد. نیکول پرلمن، خرس لیندسی و ژنو رابرتسون دورت آنها پس از ارائه ایده اولیه برای فیلم به این پروژه پیوستند. البته مشخص نیست که آیا این نویسندگان همچنان درگیر این پروژه خواهند بود یا خیر.

بخوانید  Cozy Platformer Mail Time تریلر جدیدی دریافت می کند، پلی استیشن به زودی منتشر می شود

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه می شویم که جهان سریع و خشن در حال گسترش کامل است. دیزل شراب اخیراً اعلام کرده است که یک فیلم اسپین آف با محوریت زنانه سریع و خشمگین در حال ساخت است.