اعلام تاریخ پخش اولین تریلر درباره بحران میانسالی باب ادنکرک در سریال Lucky Hank

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر از سریال Lucky Hank منتشر شد. در این تریلر شاهد بازگشت باب ادنکرک به تلویزیون پس از بازی در سریال Breaking Bad و Better Call Saul هستیم که در آن نقش هنک را بازی می کند که مشکل میانسالی دارد. او رئیس دپارتمان انگلیسی است و از کمبود بودجه کالج عصبانی است و مکالماتش مخفیانه توسط دانشجویان ضبط می شود و بعد اتفاقات ناگوارتری برایش می افتد، مثل گرفتن حلقه از دفترچه ای که در حلقه گیر کرده است. در ادامه می توانید اولین تریلر سریال Lucky Hank را تماشا کنید:

سریال Lucky Hank بر اساس رمان Straight Man نوشته ریچارد روسو ساخته شده است، آرون زلمن نویسنده سریال Damages و Paul Lieberstein نویسنده سریال The Office به عنوان شورانر در این مجموعه حضور دارند و به همراه Edenkirk آنها همچنین در سریال Lucky Hank به عنوان تهیه کننده اجرایی ظاهر شدند. . باب ادنکرک، میری انوس، سارا امینی، سوزان کرایر، اولیویا اسکات ولش، دیدریک بیدر، جکسون کلی، داستین وایات، لیلا فیتزجرالد، شانون دیویدو، کریس گاتارد و هیلی سیلز آنها از جمله بازیگران حاضر در سریال هنک خوش شانس هستند و به ایفای نقش پرداخته اند.

اولین پوستر سریال هنک خوش شانس

همچنین AMC اعلام کرد که پخش سریال Lucky Hank از ۱۹ مارس ۲۰۲۳ (۳۰ مارس ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. همراه با تریلر و اعلام تاریخ اولین نمایش، AMC اولین پوستر سری Lucky Hank را نیز منتشر کرد که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

AMC اولین تریلر سریال Lucky Hank با بازی Bob Edenkirk را منتشر کرده است که در پایان تاریخ شروع سریال اتفاق می افتد.

بخوانید  پیوستن بازیگر Stranger Things به فصل پنجم سریال فارگو