ادی فالکو از آواتار 2 فرض کرد که فیلم قبلاً منتشر شده بود و از هم پاشید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دنباله، بررسی آواتار GameSpot: The Way of Water را بررسی کنید. میسون داونی فیلم را متوسط ​​می‌دانست و اضافه می‌کند که “به میراث خود به عنوان یک نمایش پیشرفته نمی‌ماند”. در دنباله آن سم ورتینگتون، زوئی سالدانا، سیگورنی ویور، استفن لانگ و کیت وینسلت به ایفای نقش پرداخته اند.

فالکو گفت: «دومین آواتاری که چهار سال پیش شلیک کردم. “مشغول بودم و کارهایی انجام دادم. شخصی به آواتار اشاره کرد و من فکر کردم، “اوه، حدس می‌زنم ظاهر شد و خیلی خوب کار نکرد، زیرا من در مورد آن نشنیده‌ام. این اتفاق می‌افتد!” فالکو اضافه می‌کند که اولین آن را هنگام انتشار دید، اما از دیدن آواتار 2 “هیجان زده” است.

در همین حال، بسیاری از افراد دیگر از انتشار آواتار 2 آگاه بوده اند – اگرچه در باکس آفیس همیشه این اتفاق افتاده است. کمتر از انتظارات. دنباله‌ای به کارگردانی جیمز کامرون پس از تخمین‌گذاری نیم میلیارد، بیش از ۴۳۵ میلیون دلار در باکس آفیس فروخته است. ضرب الاجل گزارش Avatar: The Way of Water تا حدی به دلیل نگرانی‌های مربوط به COVID-19 در چین از موفقیت خارج شد. این فیلم قرار بود در آنجا 100 میلیون دلار بفروشد، اما در نهایت با 57.1 میلیون دلار به پایان رسید. دنباله در داخل کشور نیز کمتر از انتظارات بود. هفته گذشته، به نظر می رسید آواتار: راه آب 150 تا 175 میلیون دلار درآمد داشته باشد به تئاترها در عوض، فیلم علمی تخیلی به فروش 134 میلیون دلاری رسید.

بخوانید  بازیگر The Schitt's Creek به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

در حالی که مخاطبان تصمیم خود را در مورد آواتار: راه آب که مدت ها انتظارش را می کشید، می گیرند، ادی فالکو (سوپرانوها، پرستار جکی) در یک حضور رسانه ای اخیر گفت که فکر می کند سال ها پیش منتشر شده و شکست خورده است. در The View، فالکو فاش کرد که بیش از چهار سال پیش صحنه های خود را برای این فیلم فیلمبرداری کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر