بازیگر The Schitt's Creek به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست


کاترین اوهارا بازیگر مشهور کانادایی در فصل دوم سریال The Last of Us از شبکه HBO نقش شخصیتی ناشناس را بازی می کند.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر شدیم کاترین اوهارابازیگر مشهور کانادایی برای بازی در فصل دوم سریال The Last of Us شبکه HBO قرارداد امضا کرد. همانطور که هالیوود ریپورتر گزارش داد، بازیگر شیتز کریک در نقشی نامعلوم به سریال می پیوندد. این بازیگر در فیلم های Beetlejuice و Home Alone بازی کرده است.

پیر پاسکالبازیگر سریال ماندالوریان در نقش جواهر بلا رمزیبازیگر سریال Game of Thrones در نقش الی مازینو جوانبازیگر سریال Beef (Argument) در نقش جسی کیتلین دیوربازیگر سریال Booksmart در نقش ابی و ایزابل مرسدهبازیگر فیلم مادام وب (مادام وب) در نقش دینا یکی از بازیگران فصل دوم اقتباس تلویزیونی The Last of Us است.

اگرچه فصل اول سریال The Last of Us داستان بازی اول را روایت می کند، اما فصل دوم تمام اتفاقات The Last of Us Part 2 را پوشش نمی دهد و داستان نسخه دوم در چندین فصل روایت می شود. در گذشته نیل دراکمن اعلام کرد که فصل دوم این سریال نیز مانند فصل اول شامل تغییراتی می شود و یک اقتباس ساده نخواهد بود. کریک مازن گفته می‌شود که هیچ یک از شخصیت‌های سریال در امان نخواهند بود و «این احتمال وجود دارد که هر کسی هر لحظه بمیرد».

مارک آماده استکارگردان سریال جانشینی نینا لوپز-کورادوکارگردان سریال پری میسون استیون ویلیامزکارگردان سریال Watchmen و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (Loki) در کنار نیل دراکمن و کریگ مازن سکان هدایت حداقل یک قسمت از فصل دوم سریال The Last of Us را بر عهده خواهند گرفت.چند وقت پیش کریگ مازن تایید کرد که ساخت فصل دوم سریال Last of Ace در 23 بهمن 1402 (12 فوریه 2024) آغاز خواهد شد.

بخوانید  فیل اسپنسر صحبت می‌کند قیمت ایکس‌باکس افزایش می‌یابد: «چیزی باید می‌داد»
تحریریه مجله بازی یک گیمر