احتمال رونمایی از ریمستر Red Dead Redemption در ماه آینده وجود دارد


طبق گزارش های منتشر شده، احتمالا در ماه آگوست شاهد رونمایی از ریمستر Red Dead Redemption خواهیم بود.

بیش از 13 سال از عرضه اولین نسخه Red Dead Redemption می گذرد و این بازی همچنان یکی از بهترین تجربیات گیمرها در دو دهه گذشته به حساب می آید. حالا به نظر می رسد سازندگان قصد دارند بار دیگر امکان حضور در غرب وحشی را ارائه دهند و این بازی جهان باز را با کیفیتی بالاتر برای طرفداران تجربه کنند.

چندی پیش، Red Dead Redemption در کره جنوبی رتبه بندی سنی داشت. علاوه بر این، برخی از تروفی ها در بخش Social Club بازی به روز شده اند. این مشکلات انتظارات بسیاری از علاقه مندان به بازی های ویدیویی را برای انتشار ریمستر RDR افزایش داد. برو بالا.

اکنون کالین موریارتی، یکی از روزنامه نگاران فعال بازی های ویدیویی، خبر ساخت ریمستر Red Dead Redemption را تایید کرده است. او گفت که بر اساس آخرین اطلاعات، یک ریمستر RDR در دست ساخت است و ممکن است در ماه آگوست زودتر از حد انتظار آن را ببینیم.

سال گذشته، گزارش‌ها برای اولین بار از توسعه یک ریمستر Red Dead Redemption توسط Rockstar خبر دادند. البته مدتی بعد در گزارشی دیگر اعلام شد که این شرکت به دلیل تمرکز بر ساخت GTA 6 کار روی ریمستر RDR را متوقف کرده است.

بازی Red Dead Redemption در سال 2010 برای پلتفرم های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شد که انتشار این بازی با استقبال خوبی از سوی منتقدان و طرفداران روبرو شد به طوری که بسیاری از گیمرها همچنان منتظر عرضه ریمستر این بازی برای کنسول های نسل فعلی و کامپیوتر هستند. بعد از 13 سال

بخوانید  شخصیت هارتمن ظاهراً در Death Stranding 2 ظاهر نمی شود

در مجموع بد نیست به این نکته اشاره کنیم که انتشار ریمستر Red Dead Redemption را نمی توان نهایی دانست، زیرا هیچ یک از گزارش های بالا توسط Rockstar تایید نشده است. به همین دلیل باید منتظر اخبار رسمی و تایید شده راک استار باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر