هارلی کوئین و جوخه انتحار در یک مجموعه انیمیشن اصلی از استودیوی خانواده Spy X فاجعه ایجاد کردند.



DC یک نیروگاه با مجموعه‌های انیمیشن اصلی بوده است، اما اخیراً به برنامه‌نویسی انیمیشن‌های بیشتری تبدیل شده است. DC اکنون یک انیمه جدید isekai با بازی Suicide Squad را معرفی کرده است و اولین تریلر آن را می توانید در زیر مشاهده کنید. با توجه به اینکه My Adventures With Superman به زودی در Adult Swim منتشر می شود، این سریال دیگری است که بیشتر جنبه انیمه ای دارد.

جوخه انتحار ISEKAI (اصطلاح ژاپنی برای «دنیای دیگر») یک مجموعه انیمیشن اصلی و کاملاً جدید از برادران وارنر است. ژاپن و استودیو WIT. WIT استودیوی تولید آثار موفقی مانند Attack on Titan، Spy x Family و Vinland Saga با سازندگانی مانند Tappei Nagatsuki (Re:ZERO)، ایجی اومهرا (Pokemon the Movie) و کارگردان Eri Osada است.

تصویری از آکیرا آمانو (REBORN!، ēlDLIVE) نیز همراه با این تیزر منتشر شد. آمانو همچنین به طراحی شخصیت‌های اصلی سریال نسبت داده می‌شود.

آمانو در بیانیه ای گفت: “من از طرفداران بزرگ هارلی کوئین و دیگر شخصیت های فیلم Suicide Squad هستم! برای من افتخار است که در ایجاد Suicide Squad ISEKAI مشارکت داشته باشم.” “دیدگاه روشن کارگردان اری اوسادا برای طراحی هارلی، روند را روان‌تر از حد انتظار کرد، و من از کشیدن لباس و ماهیچه‌های او در حالی که ماجراهای پر اکشن او را در داستان تجسم می‌کردم، لذت بردم. از دیدن اینکه چگونه کارکنان با استعداد انیمیشن جوخه انتحار ISEKAI را به ارمغان می‌آورند هیجان‌زده هستم. به زندگی!”

بخوانید  ساخت سریال Death Note توسط سازندگان Stranger Things برای نتفلیکس

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ انتشار یا بازیگری منتشر نشده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر