بازی جدید Just Cause قبل از انتشار کامل لغو شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Just Cause Mobile تنها بازی موبایلی بزرگ مبتنی بر IP نیست که اخیراً حذف شده است. اوایل سال جاری، EA، Battlefield Mobile و Apex Legends Mobile را تعطیل کرد.

سری Just Cause در سال 2006 عرضه شد و دنباله‌های آن در سال‌های 2010، 2015 و 2018 منتشر شد. این فرنچایز توسط استودیو Avalanche ساخته شده است که از زمان Rage 2 در سال 2019 بازی‌ای منتشر نکرده است. اکنون روی بازی Xbox و PC Contraband کار می‌کند. ، اگرچه مدتی است که Avalanche یا Microsoft اطلاعاتی در مورد آن به اشتراک گذاشته اند.

مدیر برند Square Enix Anne-Lou Grosbois-Favreau توسط VGC زیرا در یادداشتی اعلام کرد: “با نهایت تاسف پایان توسعه Just Cause Mobile را اعلام می کنیم.”

اسکوئر انیکس اعلام کرده است که بازی رایگان Just Cause خود را برای دستگاه های تلفن همراه قبل از انتشار رسمی در سراسر جهان متوقف می کند.

Just Cause Mobile در The Game Awards 2020 معرفی شد و وعده یک کمپین داستانی با ماموریت‌های Co-op و چند نفره رقابتی را داد. این بازی با استفاده از Unreal Engine 4 ساخته شد و به عنوان یک نسخه توسعه‌دهنده موبایلی به سری‌های فوق‌العاده ارائه شد و به بازیکنان این امکان را می‌داد تا با استفاده از چتر نجات، بال‌سویت و چتر بزرگ‌نمایی کنند.

وب سایت و حساب توییتر بازی اکنون آفلاین شده اند، زیرا اسکوئر انیکس در حال اجرای بازی است و ترجیح می دهد تا زمان انتشار آن را نبیند. نسخه آرشیو شده وب سایت بازی نشان می دهد که دسترسی زودهنگام منطقه ای به Just Cause Mobile در فوریه سال جاری بسته شد. مانند بسیاری از بازی‌های موبایل، اسکوئر انیکس این بازی را به‌صورت نرم‌افزاری در مناطق منتخب راه‌اندازی کرد و برنامه این بود که در نهایت آن را در همه جا منتشر کند، اگرچه دیگر این اتفاق نمی‌افتد.

بخوانید  بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 پرفروش‌ترین بازی ماه نوامبر در ایالات متحده شد

از 3 جولای، این بازی دیگر در فروشگاه های دیجیتال ظاهر نمی شود. هرگونه تخصیص ارز درون بازی ممکن است بازپرداخت شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر