آیا Persona 6 به نینتندو سوییچ 2 می آید؟

به گفته یک افشاگر موثق، Persona 6 برای کنسول Nintendo Switch 2 در کنار ایکس باکس منتشر خواهد شد.

Atlus به تازگی Persona 3 Reload را منتشر کرده است و قصد دارد تا به زودی بازی مورد انتظار Metaphor: ReFantazio را منتشر کند، اما بسیاری از طرفداران منتظر Persona 6 هستند که هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما قابل توجه ترین فاش شده Midori است که آن را برای انتشار در سال جاری اعلام خواهد کرد. 2025.

اگرچه در ابتدا شایعه شده بود که این بازی نقش آفرینی مورد انتظار در ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد، اما مدتی است که نیک بیکر از دوران ایکس باکس اعلام کرد که این بازی از روز اول برای کنسول های ایکس باکس نیز در دسترس خواهد بود. همچنین NateTheHate نیز در پادکست Spawncast است او گفت که در مورد این بازی از منابع خود شنیده است Persona 6 برای Xbox منتشر شد. با این حال، او مطمئن نیست که همزمان با پلی استیشن 5 منتشر شود یا خیر.

حالا یک خبرچین معتبر دیگر به نام میدوری مسابقه تایید شد Persona 6 یک اثر کراس پلتفرم خواهد بود و علاوه بر ایکس باکس برای کنسول نینتندو سوییچ 2 نیز عرضه خواهد شد.وی در پاسخ به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی X این موضوع را اعلام کرد. از آنجایی که این بازی برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ 2 منتشر شده است، این احتمال وجود دارد که Persona 6 برای رایانه های شخصی نیز عرضه شود.

پیش از این گزارش شده بود که Atlus قصد دارد بازی های Metaphor: ReFantazio و Persona 3: Reload را برای کنسول نینتندو سوییچ 2 عرضه کند که طبیعتا این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

بخوانید  Half Look Dead Island 2 | کشتن زامبی دیگر

تحریریه مجله بازی یک گیمر