نام بازی مارول امی هنیگ فاش شد

یک منبع آگاه نام بازی در حال توسعه توسط Skydance New Media را با تمرکز بر Captain America و Black Panther فاش کرده است.

زیر نظر استودیو Skydance New Media امی هنیگخالق سری بازی های Uncharted در سال 2022 اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی اکشن ماجراجویی بر اساس رمان AAA دنیای مارول با تمرکز بر Captain Marvel و Black Panther است. جزئیات زیادی در مورد این بازی ویدیویی وجود ندارد. بنابراین ما حتی نمی دانیم نام این بازی چیست.

با این حال، در میان آخرین اخبار مربوط به بازی، با خبر شدیم که ظاهرا یک تیتر معروف جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر کرده است. همانطور که توسط کراساکیس افشاگر Sonic X Shadow Generations فاش شد، بازی مارول که توسط استودیو Skydance's New Media در حال توسعه است با نام Marvel 1943: Rise of Hydra شناخته می شود.

پیش از این، Skydance New Media تایید کرده بود که رویدادهای بازی در طول جنگ جهانی دوم رخ خواهند داد. کاپیتان آمریکا و آزوری، پدربزرگ تی چالا، قهرمانان داستان خواهند بود، اما دو شخصیت باتجربه دیگر در این ماجراجویی به آنها ملحق می شوند: گابریل جونز، یکی از اعضای کماندوهای زوزه و نونالی، رهبر گروه. شبکه جاسوسی واکاندا

Skydance New Media گفت این بازی تجربه‌ای «بسیار سینمایی» شبیه به آثار قبلی امی هنیگ را به طرفداران ارائه می‌دهد. اگرچه این بازی دارای شخصیت های قابل بازی بسیاری است، اما از بازی مشارکتی پشتیبانی نمی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  کریستوفر قاضی نقش کریتوس جوان را بازی نمی کند