آتاری به زودی اولین مجموعه کارتریج 2600 جدید خود را پس از 30 سال تولید خواهد کرد

به زودی می توانید اولین کارتریج بازی جدید آتاری 2600 را که به طور رسمی تولید شده است، در بیش از 30 سال پیش سفارش دهید. در حالی که نسخه مدرن شده بازی برای کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه می شود، بازی پلتفرم اکشن Mr. Run And Jump نیز نسخه فیزیکی محدودی را به طور انحصاری بر روی کنسول کلاسیک دریافت خواهد کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

کارتریج نسخه محدود با قیمت 60 دلار به فروش می رسد و با جعبه، دفترچه راهنمای دستورالعمل و البته خود سبد خرید عرضه می شود. چرخ دستی ها از قطعات و مواد کاملاً جدید ساخته شده اند، با لبه های اریب برای جلوگیری از آسیب دیدن پین ها و کانکتورهای روکش طلا. آنها همچنین مصرف انرژی مشابه کارتریج های اصلی را خواهند داشت، بنابراین شما امیدواریم که بتوانید Mr. Run And Jump را روی سخت افزار اصلی بدون هیچ مشکل فنی بازی کنید. افتتاح پیش سفارش در 31 جولای.

نسخه «مدرن» بازی Mr. آه و Atari VCS، اگر یکی دارید.

توسعه دهنده جان میکولا از استودیوی مستقل Graphite Lab در اصل آقای Run And Jump را برای سخت افزار 2600 ایجاد کرد. مرد عنوانی که در حال دویدن و پریدن است باید سگ خود، لیپ را پیدا کند، قبل از اینکه خیلی به پادشاهی تاریکی بپردازد. نسخه آتاری 2600 دارای بیش از 80 صفحه نمایش است که در شش جهان مختلف پخش شده اند. این بازی بر سرعت دویدن تاکید دارد که نمونه آن سیستم امتیازدهی است. شما با 25000 امتیاز شروع می کنید. هر ثانیه که می گذرد یک امتیاز از امتیاز کم می شود و هر بار که با دشمن برخورد می کنید، امتیاز 100 کاهش می یابد.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - بهترین راهنمای سلاح و زره