این آخر هفته چه بازی کنیم: دو بازی برای طرفداران مبارز

بازی های One Strike و Two Strike هر دو توسط استودیوی Retro Reactor ساخته شده اند و بازیکنان را به ژاپن می برد تا با انتخاب شخصیت خود از بین شخصیت های موجود، با دشمنان مبارزه کنند. با وجود مقیاس کوچک کلی بازی ها، شخصیت ها با بهترین جزئیات طراحی شده اند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند.

درست است که طرفداران جدی بازی های مبارزه ای بیشتر آنها را برای تجربه با بازیکنان واقعی بازی می کنند و به همین دلیل مکانیک های ریز و درشت مانند سیستم ترکیبی و مواردی از این دست برای آنها اهمیت اصلی در بازی دارد، اما بازیکنان آرام تر آن سبکی مثل خودم برای تجربه حالت های داستانی و دیگر قسمت های بازی خالی از اشتیاق نیست.روایی با حضور شخصیت های مختلف و جالب اینجاست که حتی آکوما، شخصیتی که بیشتر از سری Street Fighter می شناسیم، نقش زیادی در بازی دارد. بازی و تنوع جالبی به آن داد. .

با حالت داستانی، حالت های بازی، Treasure Battle و دیگران هم به صورت آفلاین و هم به صورت آنلاین در دسترس هستند و حتی اگر تجربه زیادی در انجام بازی های این سبک یا تکنیک ندارید، می توانید از آموزش نسبتاً گسترده آن برای یادگیری حرکات و ترکیب ها استفاده کنید. در مجموع، Tekken 7 اثری با شخصیت های بسیار متنوع، مبارزات جذابی است که حتی بازیکنان جدید هم می توانند به خوبی مکانیزم آن را به مرور زمان یاد بگیرند و جزئیات بصری قابل قبولی را حتی پس از چندین سال انتشار و اگر حس یک بازی مبارزه ای را داشته باشید. ، می تواند گزینه خوبی برای آزمایش باشد.

بخوانید  تفاوت 10 درصدی درآمد بازی از Nvidia و AMD در سال 2022

شخصیت های مبارز در بازی Tekken 7

در نهایت نظرات خود را در مورد بازی های این هفته با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

سالی که قرار است بازی های مبارزه ای جذابی داشته باشیم، دو بازی در این سبک را معرفی می کنیم.

یکی از شخصیت های بازی Two Strikes را بکشید

در سال 2023 شاهد حضور پررنگ بازی های مبارزه ای هستیم. چندی پیش بازی Street Fighter 6 منتشر شد و امتیاز بالایی کسب کرد. در جریان رویداد Summer Game Fest شاهد ارائه بسیار جالب بازی Mortal Kombat 1 بودیم که قرار است امسال عرضه شود و بازی Tekken 8 نیز در دست ساخت است که البته مشخص نیست امسال عرضه خواهد شد یا خیر. نه اگر بعد از تماشای نمایش مورتال کامبت هوس یک بازی مبارزه ای کرده اید، در این قسمت از مقالات آخر هفته در مورد اینکه چه بازی کنیم، دو بازی به این سبک را آماده کرده ایم.

مبارزه دو سامورایی در بازی One Strike

بازی های One Strike و Two Strike

خب قول معرفی دو بازی را داده بودیم اما در عمل در این مطلب سه بازی داریم. بعد از Tekken 7، دو بازی مبارزه ای بسیار ساده، ساده و در عین حال اعتیادآور داریم که حجم کم و قیمت کمی دارند و مهمتر از همه به عنوان آثاری که قرار نیست وقت زیادی برای آن ها صرف کنیم، سرگرم کننده به نظر می رسند.

به طور کلی، بازی های One Strike و Two Strike قرار نیست جایگزین بازی های مبارزه ای بزرگ و معروف شوند یا بازیکنان را برای ساعات طولانی سرگرم کنند. این بازی ها تجربه ای هستند که اگر بخواهید در مدت زمان کوتاهی یک بازی سرگرم کننده و اعتیاد آور انجام دهید از آن لذت خواهید برد.

بخوانید  برایان فولر سریال Peacock's Friday The 13th Prequel Series را ترک می کند

لوگوی بازی Tekken 7

بازی Tekken 7

اما نکته بسیار جالب در مورد بازی ها سرعت بسیار بالای آنهاست. از نام بازی ها می توان حدس زد که سرنوشت نبردها در این بازی ها با یک یا حداکثر دو ضربه مشخص می شود و به همین دلیل بازیکنان باید مراقب باشند و فقط در موقعیت صحیح به دشمن ضربه بزنند. طراحی بازی نیز زیبایی خاص خود را دارد و One Strike حال و هوای پیکسلی دارد و Two Strike یادآور نقاشی های هنری ژاپنی است و از نظر بصری جزئیات بیشتری نسبت به بازی قبلی به نظر می رسد.

مجموعه تکن برای بسیاری از ما ایرانی ها اثری بسیار خاطره انگیز است. گیمرهای قدیمی صف های طولانی را که در شهربازی ها و ماشین های بازی برای تجربه بازی های این سری تشکیل می شد را به یاد می آورند و مخاطبان نسل پلی استیشن وان قطعا ساعت های طولانی را صرف یادگیری حرکات شخصیت های مختلف از Tekken 3 و از طریق فیلم کردند. صفحه‌هایی که هنگام تکمیل بازی با شخصیت‌هایی که از آنها لذت می‌بردند نمایش داده می‌شد. بنابراین، در حالی که در حال حاضر Tekken 8 وضعیت نامشخص تری در بین بازی های معروف مبارزه ای در دست توسعه دارد، بد نیست سری به نسخه قبلی آن بزنید.

اولین نسخه Tekken در سال 1994 برای پلی استیشن منتشر شد و تا Tekken 6 بازی های این سری انحصاری پلتفرم های پلی استیشن بودند. بازی Tekken 7 اولین بار در جریان مسابقات EVO 2014 معرفی شد و جالب است که سازندگان در آن زمان قصد رونمایی از بازی را نداشتند اما پس از لو رفتن اطلاعات بازی تصمیم گرفتند که دیگر آن را به تعویق نیندازند. Tekken 7 در سال 2015 برای دستگاه های آرکید در دسترس قرار گرفت و در سال 2017 بود که کاربران ویندوز و کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت نیز موفق به تجربه آن شدند.

بخوانید  پیش‌سفارش‌های بازسازی‌شده The Last Of Us Part 2 قبل از انتشار ژانویه در دسترس هستند