۸ بازی مانند Vampire Survivors را با ۸ دلار دریافت کنید



اگر متاگیم Vampire Survivors را به حداکثر رسانده‌اید و می‌خواهید ببینید چه چیزی در این سبک رو به رشد موجود است، باید آن را بررسی کنید. بسته جدید Humble’s Survivors-Like. این بسته شامل هشت بازی شبیه به Vampire Survivors با قیمت کمتر از 8 دلار است، اما اگر می‌خواهید از ناشران و موسسه خیریه حمایت بیشتری کنید، همیشه می‌توانید تعهد بیشتری بدهید. این بسته خاص به نفع Active Minds است، یک سازمان غیرانتفاعی که آموزش بهداشت روان و حمایت از جوانان را ارائه می دهد.

همانطور که در توضیحات بسته توضیح داده شده است، بازی‌های موجود در بسته شبیه به Best Of Survivors مشابه بازی‌های برنده جایزه Vampire Survivors بازی می‌کنند – تا زمانی که می‌توانید تیراندازی می‌کنید و از دسته‌ای از دشمنان طفره می‌روید، سپس از امتیازها یا غارت‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید استفاده می‌کنید. loadout خود را ارتقا دهید و دوباره امتحان کنید، اما هر عنوان چین و چروک های خاص خود را به فرمول می آورد.

مثلا، تکرار دارای محیط های تخریب پذیر و یک سیستم نورپردازی خط دید پیچیده است – شما همچنین به عنوان یک مرغ خروس بازی می کنید. فقط پادشاه، از سوی دیگر، کنترل گروهی از ماجراجویان را به شما می دهد که از پادشاه خود در برابر امواج جانوران محافظت می کنند.

اگر به دنبال چیزی کمتر گوتیک تر از Vampire Survivors هستید، زیبایی شناسی مختلفی نیز وجود دارد. غروب نئونی ویژگی های سبک هنری هندسی پر جنب و جوش و موسیقی متن موج مصنوعی قلب تپنده، در حالی که حق بیمه یک دارای یک محیط کارتونی غرب وحشی و یک سیستم منحصر به فرد شکار رئیس است. برای تکمیل پکیج هستند دزد: پیدایش، Bonraiser Minions، بقای عشایری، و برج قرمز، همه آنها دارای تنظیمات گوتیک قرون وسطایی هستند که طرفداران هاردکور Vampire Survivor احتمالا از آن استقبال خواهند کرد.

بخوانید  این قرارداد 18 دلاری Fallout Tabletop Humble Bundle شامل مینی‌های چاپ سه بعدی می‌شود

بسته نوع Humble Survivors تا 14 آوریل در دسترس است، بنابراین به Humble بروید و تا زمانی که هنوز در حال فروش است، معامله را انجام دهید.

اگر صحبت از Vampire Survivors شد، الحاقیه بزرگ بعدی این بازی بسیار محبوب در 13 آوریل عرضه خواهد شد.

بسته نرم افزاری Humble Best Of Survivors-like

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر