این قرارداد 18 دلاری Fallout Tabletop Humble Bundle شامل مینی‌های چاپ سه بعدی می‌شود

موفقیت برنامه تلویزیونی Fallout آمازون باعث محبوبیت بازی های Fallout بیشتر از همیشه شده است. با این حال، برای هر کسی که می‌خواهد پسا آخرالزمان رادیواکتیو را به روشی جدید کشف کند، بازی Humble's Fallout RPG و 3D Miniatures Bundle یک راه عالی برای تجربه بازی رومیزی Fallout Wasteland Warfare است. این بسته شامل همه چیزهایی است که برای انجام بازی نیاز دارید، از جمله کتاب قوانین، سناریوهای بازی، و حتی مدل‌های STL قابل دانلود که می‌توانید با استفاده از چاپگر سه بعدی چاپ کنید. اگر صاحب یک چاپگر سه بعدی نیستید نگران نباشید: بسیاری از کتابخانه های عمومی و کالج های محلی خدمات چاپ سه بعدی را ارائه می دهند که هزینه چاپ آن فقط چند سکه است، و شرکت های آنلاینی وجود دارند که چاپ می کنند و برای شما ارسال می کنند.

در مورد آنچه در بسته بازی Humble's Fallout RPG و 3D Miniatures به دست می آورید، این معامله دارای سه سطح قیمت است. ارزان‌ترین گزینه فقط 1 دلار قیمت دارد و شامل فایل‌های PDF کتاب قوانین اصلی Wasteland Warfare، راهنمای استاتر، کارت‌های شخصیت و سناریوهای رزمی از پیش ساخته شده است. شما همچنین یک مدل قابل چاپ سه بعدی از گسترش زمین Fallout Wasteland Warfare: Ruined Red Rocket دریافت می کنید.

Fallout Wasteland Warfare Core Rulebook و RPG Expansion
Fallout Wasteland Warfare Core Rulebook و RPG Expansion

سطح بعدی 10 دلار قیمت دارد و شامل تمام مواد از بسته 1 دلاری، به علاوه نسخه دیجیتالی کتاب گسترش RPG Fallout Wasteland Warfare است که قوانین جدیدی را برای انجام بازی مانند یک RPG رومیزی اضافه می کند. برای همراهی با این قوانین جدید، این ردیف همچنین شامل برگه‌های کاراکتر قابل دانلود، دو کمپین RPG تک‌شات برای بازی، و دو مدل سه‌بعدی STL از Sanctuary Hill House و Proserved Red Rocket Station است.

بخوانید  مسائل مربوط به توسعه بازی افسانه ای به دلیل تفاوت های داخلی در استفاده از موتور

اگر حداقل 18 دلار بپردازید، بسته کامل 25 کالایی را دریافت خواهید کرد. این شامل تمام 14 مورد از سطوح قبلی، به علاوه پنج مدل توسعه زمین دیگر، یک مدل Vault-Tec Vault Girl، و مدل‌های خودرو Vertibird و APC است. همچنین یک دسته کارت بازی با هوش مصنوعی و دو کتاب کامل کمپین دریافت می‌کنید. این یک بسته بزرگ از تجهیزات بازی Fallout Wasteland Warfare است که قیمتی کمتر از قیمت بیشتر مجموعه‌های مینیاتوری Wasteland Warfare دارد.

Fallout Wasteland Warfare Vault Girl mini
Fallout Wasteland Warfare Vault Girl mini

بسته بازی Humble Fallout RPG و 3D Miniatures تا 11 می در دسترس است. اگر به دنبال معاملات مشابه هستید، Humble همچنین Pathfinder Mega Bundle را ارائه می دهد که شامل 69 کتاب، کمپین، و برنامه های توسعه سازگار با Pathfinder Classic است. و اگر داستان‌های دیستوپیایی یا علمی تخیلی را در زباله‌های صحرا دوست دارید، خرده‌فروش آنلاین بسته‌های کتاب الکترونیکی را برای مجموعه‌های Battletech (Mechwarrior) و Dune نیز ارائه می‌دهد.


معاملات بیشتر Fallout Wasteland Warfare

بازی Humble's Fallout RPG و 3D Miniatures Pack یک ورود عالی به Wasteland Warfare است، اما اگر می‌خواهید مجموعه خود را با مینی‌های رسمی کامل کنید، مجموعه‌های مختلفی برای فروش در آمازون وجود دارد. می‌توانید مجموعه‌های تخفیف‌خورده‌ای را بر اساس گروه‌های Fallout مانند Brotherhood of Steel، Super Mutants، و New California Republic، و همچنین هیولاهای نمادین مانند Deathclaw Matriarch انتخاب کنید. فهرست مجموعه‌های موجود در زیر را بررسی کنید یا تمام معاملات Fallout Wasteland Warfare را در آمازون بررسی کنید.

Fallout Wasteland Warfare: Brotherhood of Steel Core BoxFallout Wasteland Warfare: Brotherhood of Steel Core Box
Fallout Wasteland Warfare: Brotherhood of Steel Core Box

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر