بازی Sifu بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

Kepler Interactive، ناشر استودیو Sloclap Sifu و استودیوی Ebb Software Scorn، اعلام کرد که در اولین سال فعالیت خود بیش از 50 میلیون دلار درآمد داشته است. این شرکت در ادامه توضیح داد که اگرچه بازی Sifu تنها تا یک هفته دیگر بر روی پلتفرم‌های Xbox و Steam منتشر می‌شود، اما فروش آن تاکنون از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فراتر رفته است.

توسعه دهندگان Sifu قصد دارند آن را بر روی پلتفرم های جدید Steam، Xbox One و Xbox Series X منتشر کنند. Xbox Series S یک به روز رسانی محتوای جدید بزرگ به نام Arenas را در دسترس قرار خواهد داد که شامل پنج حالت، نه منطقه و 45 چالش جدید است. به گفته اسلوکلپ، این آپدیت به بازیکنان حدود 10 ساعت گیم پلی اضافی می دهد.

به گفته ناشر Sifu، این بازی بیش از دو میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است.

Kepler Interactive چندین شراکت جدید را برای سال 2023 و بعد از آن اعلام کرده است، از جمله سرمایه گذاری در استودیوی سنگاپوری The Gentlebros، خالقان سری Cat Quest. ناشر این همکاری را توضیح داد که شامل همکاری برای انتشار بازی‌های آینده از Gentlebros و در عین حال بهره‌مندی از تخصص ارزشمند آنها در فضای بازی‌های موبایل است. علاوه بر این، Kepler Interactive همکاری جهانی دیگری را با Sandfall Studios آغاز کرده است تا اولین اثر خود را منتشر کند، یک بازی تک نفره، ماجرایی و مبتنی بر داستان.

بخوانید  ساخت بازی جدید Mafia تایید شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر