رنگ های جدید DualSense پلی استیشن 5 فاش شد

سونی ممکن است در آینده از این رنگ ها رونمایی کند و سپس آنها را خریداری کند. البته در نظر داشته باشید که ممکن است خطایی رخ داده باشد و اصلا امکان ارائه این دو رنگ وجود نداشته باشد. اما از آنجایی که منبع این افشاگری خود سونی است، سوالات بزرگی را در مورد برنامه های آینده این کنسول و دسته بندی آن ایجاد می کند.

رنگ های جدید دو طرفه در وب سایت سونی به بیرون درز کرد

به گفته کاربر Reddit Loyal_Frost، بخش خدمات پلی استیشن 5 در وب سایت سونی، دو رنگ دستگیره جدید را فهرست کرده است که در حال حاضر در دسترس نیستند. زمانی که از منوی سایت درخواست انتخاب رنگ دسته را دارید، دو رنگ خاکستری متالیک و قرمز متالیک نیز قابل مشاهده است. نکته مهم در اینجا این است که این دسته بندی ها در ظاهر وجود ندارند یا حداقل عموم مردم از وجود آنها بی اطلاع هستند.

به نظر می رسد سونی به طور تصادفی از دو رنگ جدید در دسته حس دوگانه رونمایی کرده است.

ظاهرا سونی به طور تصادفی دو رنگ جدید از کنسول PlayStation 5 DualSense را معرفی کرد که بعداً برای خرید در دسترس خواهند بود. از زمان عرضه کنسول پلی استیشن 5 در سال در سال 2020، شرکت ژاپنی به آرامی تعداد رنگ های موجود برای این کنسول را افزایش داده است و اگرچه DualSense Edge برجسته ترین PS5 جدید است، به نظر می رسد سونی رنگ های جدید DualSense را منتشر می کند.

در حال حاضر، هشت رنگ مختلف DualSense شامل سفید، مشکی نیمه‌شب، قرمز کیهانی، نوا صورتی، آبی ستاره‌ای، بنفش گلکسی، خاکستری ارتشی و نسخه ویژه God of War Ragnarok وجود دارد. همچنین هفته گذشته نسخه حرفه ای این دسته با نام DualSense Edge منتشر شد.

بخوانید  Final Fantasy VII Rebirth: پایان توضیح داده شده... (اسپویل)