تاریخ انتشار انیمه جدید هایائو میازاکی با انتشار اولین پوستر اعلام شد


استودیو گیبلی با انتشار اولین پوستر تاریخ انتشار انیمیشن آینده هایائو میازاکی با نام How Do You Live را تایید کرد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار انیمه آینده هایائو میازاکی تایید شد. استودیو گیبلی تایید کرده است که انیمه How Do You Live که هنوز نام نهایی انیمه نیست، در تاریخ 23 جولای 2023 (اول آگوست 1402) در ژاپن منتشر خواهد شد. در حال حاضر تاریخ انتشار این انیمه در سایر کشورهای جهان اعلام نشده است اما Studio Ghibli اولین پوستر رسمی انیمه How Do You Live را منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمیشن How Do You Live، انیمه آینده هایائو میازاکی

میازاکی قبلا وعده انیمه How Do You Live را داده بود که یک اثر ماجرایی فانتزی است اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این انیمه در دسترس نیست. انیمه جدید میازاکی اقتباسی از رمان How Do You Live است؟ این اثر یوشینو جنزابورو است و میازاکی کارگردانی و نگارش فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده دارد. علاوه بر این، استودیو توهو قصد دارد انیمیشن How Do You Live را نمایش دهد؟

میازاکی پیش از این کارگردانی انیمه هایی چون قلعه کاگلیوسترو، Nausicaä of the Valley of the Wind، Castle in the Sky، My Neighbor Totoro، Kiki’s Delivery Service، Porco Rosso، Princess Mononoke و Spirited Away را بر عهده داشته است. ، انیمه Howl’s Moving Castle، Ponyo the انیمه و The Wind Rises شناخته شدند. او در سال 2013 پس از کارگردانی انیمیشن The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال 2017 میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی انیمیشن دیگری بازمی گردد.

بخوانید  This Week's Free Game At Epic Is Live Now
تحریریه مجله بازی یک گیمر