یک بازیگر سریال Westworld به فصل دوم سریال چهارشنبه اضافه شد

نتفلیکس اخیراً تاندی نیوتن، ستاره Westworld را برای حضور در فصل 2 قرار داده است که برای چهارشنبه تنظیم شده است.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونبازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه اضافه شد. تاندی نیوتن، ستاره Westworld، چهارشنبه پس از قراردادی با نتفلیکس، به بازیگران پیوست. از نقش این بازیگر اطلاعاتی در دست نیست و چندی پیش استیو بوشمی بازیگر سریال The Sopranos به جمع بازیگران فصل دوم سریال چهارشنبه اضافه شد.

تندی نیوتن (در نقش می)

بر اساس آمار منتشر شده، مشترکان نتفلیکس بیش از 1.237 میلیارد ساعت سریال چهارشنبه را در 28 روز اول پخش خود تماشا کرده اند. تیم برتون وی به عنوان تهیه کننده و کارگردان در فصل اول سریال چهارشنبه شرکت کرد و کارگردانی 4 قسمت از فصل اول این سریال را بر عهده داشت. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا تیم برتون به عنوان کارگردان برای فصل دوم سریال چهارشنبه بازخواهد گشت یا خیر و نه نتفلیکس و نه تیم سازنده به این موضوع اشاره ای نکرده اند.

جنا اورتگا در نقش چهارشنبه آدامز، کاترین زتا جونز مانند مورتیشا آدامز، لویی گسمن در نقش گومز آدامز. کریستینا ریچی، گوندولین کریستی، ریکی لیندوم، جیمی مک شین، هانتر دوهان، جورجیا فارمر، موسی مصطفی، اما میرس، نائومی جی. اوگاوا، جو ساندی و پرسی هاینز وایتیکی از بازیگرانی که در فصل اول سریال چهارشنبه حضور داشت و به ایفای نقش پرداخت. آلفرد گوف و مایلز میلارسازندگان و کارگردانان این سریال برای فصل دوم سریال چهارشنبه باز خواهند گشت.

این روزها، تاندی نیوتن بیشتر به خاطر بازی در وست ورلد شناخته می شود و از دیگر آثار او می توان به محاصره، معشوق، ماموریت غیرممکن 2، حقیقت درباره چارلی، تواریخ ریدیک و حقیقت درباره چارلی اشاره کرد. Crash، The Pursuit of Happyness، فیلم 2012، Gringo، Solo: A Star Wars Story و Reminiscence.

بخوانید  نقد فیلم سیزده جان (Thirteen Lives) | روایت یک ماموریت هیجان‌انگیز

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر