گفتگوی بی نهایت برای کاراکترهای Skyrim با استفاده از ChatGPT

NPC های بازی Skyrim

با استفاده از ChatGPT و دیگر ابزارهای هوش مصنوعی، مود Skyrim به NPCها اجازه می‌دهد تا رویدادها و حجم بی‌پایانی گفتگو را به خاطر بسپارند.

در حالی که پیشرفت‌های این فناوری کاملاً واضح و چشمگیر است، یکی از بزرگترین سؤالات این است که آیا تولید متن مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند با محتوایی که از ذهن انسان نشات می‌گیرد از نظر جذابیت و چسبندگی برابری کند یا خیر. مطمئنا، دسترسی به دانش بی نهایت از محتوای یک بازی عالی است، اما اگر آن محتوا واقعی و مبتنی بر تجربیات خود ما و هویت انسانی نباشد، چه؟ فقط زمان می تواند بگوید.

Art From The Machine همچنین از یک توالی سیستم حافظه پایه برای حافظه NPC و به خاطر سپردن رویدادها استفاده می کند که توسط ChatGPT امکان پذیر شده است.

به عنوان مثال، یکی از ویدیوهای Art From The Machine مکالمه ای با Ulfberth War-Bear of Warmaiden در Whiterun را نشان می دهد، جایی که بازیکن از او در مورد ساعات کاری فروشگاه می پرسد و حتی از او می پرسد که ساعت تا بسته شدن طبق بازی چقدر است. ساعت. زمان باقی مانده در فروشگاه است. او همچنین شمشیری را که بازیکن در دست دارد توصیف می‌کند و می‌گوید: «به نظر می‌رسد که این یک شمشیر آهنی خوش‌ساخت است که یک جواهر روح در دسته‌اش تعبیه شده است. این طلسم به کاربر اجازه می دهد تا روح دشمنان خود را تسخیر کند.

با این حال، همانطور که ویدیوی ارسال شده نشان می دهد، پاسخ های NPC های جدید هنوز کاملا طبیعی نیستند و در برخی مواقع کمی کند هستند. با این حال، این مد می تواند بخشی از دنیایی را نوید دهد که در آن دیالوگ شخصیت ها در بازی های ویدیویی فراتر از فهرستی از متون از پیش ساخته شده است و شما می توانید تقریباً در مورد هر چیزی نظر دهید.

بخوانید  اسپین آف های بیشتری از بازی تاج و تخت برای HBO در دست توسعه هستند

طبق گزارش PC Gamer، این مد از قابلیت تبدیل متن به گفتار ابزار ChatGPT استفاده می کند به شخصیت NPC بازی به شما این امکان را می دهد که بر اساس هوش مصنوعی و با صدای خود به سوالات جدید پاسخ دهید. علاوه بر این، کاربر می تواند از صدای خود برای صحبت در بازی با استفاده از میکروفون استفاده کند.

یکی از سازندگان بازی Skyrim به نام Art From The Machine ماد جدیدی را برای این بازی طراحی کرده است که از ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT استفاده می کند. به شخصیت های غیر قابل بازی (NPC) به من اجازه داد که یک خاطره و بی نهایت چیز برای گفتن داشته باشم. همچنین می توانید با صدای خود از آنها سوال بپرسید.