سیمپسون ها و جنگ ستارگان در جدیدترین کوتاه دیزنی پلاس، Rogue Not Quite One، با هم برخورد می کنند

این محتوای جدید سیمپسون‌ها که جنگ ستارگان را جشن می‌گیرند، تازه شروع جشن این فرنچایز است که در 4 می برگزار می‌شود. و محصولات ویژه پشت صحنه برای مشاهده در Disney+، و منوی غذا و نوشیدنی جنگ ستارگان. برای چیزی متفاوت، ما همچنین فهرستی از 35 چیز در مورد تقلید کلاسیک جنگ ستارگان، Spaceballs، داریم.

بر اساس هنر کلیدی، به نظر می رسد مگی به آسمان بین کهکشانی اوج می گیرد تا نیمه تاریک را شکست دهد.

شرحی ارائه نشده است

تمام شورت های سیمپسون ها و سایر مطالب در مجموعه نمایش در دسترس هستند دیزنی +.

در توضیحات فیلم آمده است: «در راه رفتن به مهد کودک، هومر رد مگی را که برای یک ماجراجویی فرافضایی در سراسر کهکشان به داخل کالسکه شناور گروگو می‌پرد، گم می‌کند. “مگی در این فیلم کوتاه حماسی که همه چیز جنگ ستارگان را جشن می گیرد، در مواجهه با یک اسکادران از جنگنده های امپراتوری TIE، نبرد را به اسپرینگفیلد می آورد.”

به عنوان بخشی از جشن دیزنی به مناسبت روز جنگ ستارگان – 4 می – این شرکت فیلم کوتاه جدیدی از The Simpsons با بازی مگی تولید کرده است. Rogue Not Quite One نام دارد و از 4 می در دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Rogue Not Quite One فقط آخرین فیلم کوتاه سیمپسون ها با مگی است. این فیلم به دنبال فیلم‌های The Force Awakens from Its Nap در سال ۲۰۲۱، طولانی‌ترین مهدکودک ۲۰۱۲ و Playdate With Destiny (۲۰۲۰) در سال ۲۰۲۰ است. The Longest Daycare نامزد دریافت جایزه اسکار شد، اما در نهایت به Paperman باخت.

بخوانید  بازی جدید Baldur's Gate توسط استودیو لاریان ساخته نشده است