بازی جدید Baldur's Gate توسط استودیو لاریان ساخته نشده است

این احتمال وجود دارد که وظیفه توسعه نسخه بعدی Baldur's Gate به یک استودیوی جدید محول شود.

Wizards of the Coast، مالک فرنچایز Baldur's Gate، پس از اعلام عدم ساخت نسخه جدیدی از این مجموعه، سکوت خود را شکست و درباره آینده این سریال معروف صحبت کرد. ماه گذشته، پسر وینکیرئیس استودیو Larian اعلام کرد که این تیم پس از تجربه موفق ساخت Baldur's Gate 3، دنیای Dungeons & Dragons را ترک می کند تا چالش های جدیدی را در دنیایی دیگر تجربه کند.

یوجین ایوانزمعاون ارشد استراتژی دیجیتال و صدور مجوز در Hasbro و Wizards of the Coast، اخیراً پس از عدم همکاری با Larian Studios در مصاحبه ای با PC Gamer Media درباره آینده Balder's Gate صحبت کرده است. در این رابطه، ایوانز گفت: “ما در حال حاضر با شرکای زیادی صحبت می کنیم و شرکای زیادی به ما پیشنهاد همکاری می دهند، همه ما به دنبال این هستیم که آینده سری Baldur's Gate چگونه خواهد بود.”

ایوانز ادامه داد: ما مطمئنا امیدواریم که تصمیمات و انتخاب شریک مناسب به اندازه فاصله 25 ساله Baldur's Gate 2 و 3 طول نکشد، اما ما صبورانه و با دقت به دنبال شریک مناسب، رویکرد مناسب هستیم. و محصولی که می تواند آینده دروازه بالدور را شکل دهد.” آفرین ما تمام تصمیمات مربوط به محصولات خود و انتخاب شرکای خود را بسیار جدی می گیریم. ما هرگز برای تصمیم گیری در مورد اینکه با چه کسی شریک شویم یا چه محصولاتی را در نظر بگیریم عجله نداریم.

ماه گذشته، Sven Vincke، رئیس استودیوی Larian اعلام کرد که این استودیو هیچ برنامه‌ای برای توسعه بسته‌های الحاقی یا دنباله Baldur's Gate 3 ندارد. هفته گذشته، Baldur's Gate 3 دو جایزه در BAFTA 2024 دریافت کرد. این بازی جایزه بهترین بازی سال و همچنین جایزه را دریافت کرد. جایزه بهترین بازی از نگاه مردم.

بخوانید  آهنگساز زلدا و ماریو در کانون توجه قرار خواهد گرفت

تحریریه مجله بازی یک گیمر