گزارش باکس آفیس: رکوردشکنی انیمیشن Minions 2


افتتاحیه‌ی مینیون‌ها ۲ در مقایسه با فیلم‌های قبلی مجموعه منِ نفرت‌انگیز چگونه است؟ در گزارش باکس آفیس این هفته علاوه‌بر پاسخ به این سؤال، جدیدترین رکوردشکنی‌های تاپ گان: ماوریک را مرور می‌کنیم. همراه یک گیمر باشید.

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو (Minions: The Rise of Gru) در بینِ فیلم‌هایی که در ابتدا قرار بودند در سال ۲۰۲۰ اکران شوند، آخرین فیلمی است که بالاخره پس از دو سال تأخیر روی پرده می‌رود. اتفاقا تاپ گان: ماوریک هم یکی از همین فیلم‌ها بود که قرار بود یک هفته قبل از مینیون‌ها ۲ در تابستان ۲۰۲۰ اکران شود. حالا به احتمال بسیار زیاد هردوی آن‌ها نمایششان را با بدل شدن به پُرفروش‌ترین فیلم‌های تابستان امسال در گیشه‌ی جهانی به اتمام خواهند رساند. تاپ گان ۲ تاکنون بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار در دنیا فروخته است و اکنون مینیون‌ها ۲ هم به افتتاحیه‌ی چهار روزه‌ی ۱۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار دست یافته است؛ رقمی که به‌معنی شکستنِ رکوردِ بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی تاریخِ آخرهفته‌ی روز استقلال است (دوشنبه‌ی این هفته به مناسبت روز استقلال ایالات متحده تعطیل است). نه‌تنها افتتاحیه‌ی جمعه تا یکشنبه‌ی ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری مینیون‌ها ۲ بهتر از ترنسفورمرها: نیمه‌ی تاریک ماه (۹۷ میلیون دلار)، رکورددار قبلی است، بلکه افتتاحیه‌ی جمعه تا دوشنبه‌اش هم بالاتر از نیمه‌ی تاریک ماه (۱۱۵ میلیون دلار) قرار می‌گیرد.

کوین، استوارت و باب سه مینیون محبوب در پوستر جدید انیمیشن Minions: The Rise of Gru

افتتاحیه‌ی ۱۰۸ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری مینیون‌ها ۲، آن را یک پله بالاتر از شرک ۲ و یک پله پایین‌تر از داستان اسباب‌بازی ۳ (۱۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار) به نهمین افتتاحیه‌ی برتر تاریخِ فیلم‌های انیمیشن بدل می‌کند. اولین نتیجه‌ای که می‌توانیم از این آمار بگیریم این است: آن چیزی که اسمش را «باکس آفیسِ دوران کرونا» گذاشته بودیم، به پایان رسیده است. حالا که هردوی تاپ گان ۲ (رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی آخرهفته‌ی روز یادبود) و مینیون‌ها ۲ (رکورد بزرگ‌ترین افتتاحیه‌ی آخرهفته‌ی روز استقلال) رکوردشکنی کرده‌اند، کاملا واضح است که وضعیتِ سینماها به حالتِ نُرمالِ پیش از کرونا بازگشته است. درواقع از زمانی‌که یک مکان ساکت ۲ (۵۷ میلیون دلار افتتاحیه‌ی چهارروزه) در سی و یکم می ۲۰۲۱ اکران شد، اوضاع به حالتِ نُرمال گذشته بازگشته بود: از آن زمان تاکنون فیلم‌هایی که موفقیتشان در دورانِ پیش از کرونا تضمین‌شده بود یا در حد انتظاراتِ گذشته ظاهر شدند (سونیک خارپشتِ ۲، ونوم ۲، هالووین می‌کُشد، زمانی برای مُردن نیست و غیره) یا فراتر از انتظارات فروخته‌اند (گودزیلا علیه کونگ، آنچارتد، فری گای، تاپ گان ۲ و غیره). آنهایی که شکست خوردند هم یا مثل امثال چشمان مار (Snake Eyes) و جوخه‌ی انتحارِ جیمز گان شکستشان از قبل پیش‌بینی شده بود یا مثل لایت‌یر بینِ استقبال از آن‌ها یا بی‌اعتنایی به آن‌ها شک وجود داشت.

خلاصه اینکه افتتاحیه‌ی مینیون‌ها: ظهور گرو نه‌تنها تقریبا با افتتاحیه‌ی ۱۱۵ میلیون دلاری قسمت اول مینیون‌ها در سال ۲۰۱۵ برابری می‌کند، بلکه با اختلافِ قابل‌توجه‌ای بهتر از افتتاحیه‌ی ۹۹ میلیون دلاری پنج روزه‌ی منِ نفرت‌انگیز ۳ در سال ۲۰۱۷ است. هردو فیلم از مرزِ یک میلیارد دلار فروشِ جهانی عبور کردند و حالا تحلیلگران یقین دارند که مینیون‌ها ۲ نیز در این زمینه به آن‌ها خواهد پیوست. مینیون‌ها ۲ علاوه‌بر دریافتِ میانگین امتیاز A از سینماروهای افتتاحیه (۸۹ درصدِ آن‌ها افراد زیر ۲۵ سال بوده‌اند)، با استقبالِ نسبی منتقدان هم مواجه شده است (و حتی نقدهای منفی‌اش هم به مخاطبان اطمینان می‌دهند که این فیلم شامل تمامِ چیزهایی که از یک فیلم مینیونی می‌خواهند می‌شود: مثل خُل‌و‌چل‌بازی‌های معمولِ مینیون‌ها). محصول یونیورسال و ایلومینیشن که با فقط ۸۰ میلیون دلار بودجه تهیه شده است، حتی اگر درآمدِ آواز بخوان ۲ (۴۰۷ میلیون دلار) را هم تکرار کند به سودِ بسیار زیادی دست خواهد یافت. این فیلم با ۲۰۲ میلیون دلاری که تاکنون در سراسر دنیا فروخته است، نه‌تنها ثابت کرده که برندِ مینیون‌ها حتی پس از ۱۲ سالی که از عمرش می‌گذرد، پُرطرفدارتر از همیشه است، بلکه به یکی از آن اسپین‌آف‌های نادری که از مجموعه‌ی اصلی‌اش سبقت گرفته، بدل شده است (درست مثل اتفاقی که در رابطه با ددپول و افراد ایکس اُفتاد).

بخوانید  برنامه دسترسی زودهنگام بتای Diablo 4 First World Boss منتشر شد

تام کروز در کابین خلبانی یک جت جنگنده فیلم تاپ گان ماوریک

اما از مینیون‌ها ۲ که بگذریم، در رده‌ی دوم جدول به تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) برمی‌خوریم که همزمان با تولد شصت سالگیِ تام کروز ۲۵ میلیون و ۵۴۵ هزار دلارِ دیگر در گیشه‌ی آمریکای شمالی و ۳۷ میلیون دلار دیگرِ در بازارهای خارجی کسب کرد. این فیلم در ششمین آخرهفته‌ی اکرانش از مرز ۵۷۱ میلیون دلار فروشِ خانگی عبور کرد و با پیشی گرفتن از شوالیه‌ی تاریکیِ نولان (۵۳۳ میلیون دلار)، پشت‌سرِ شگفت‌انگیزان ۲ (۶۰۸ میلیون دلار) در رده‌ی دوازدهمِ پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ باکس آفیسِ آمریکای شمالی جای گرفت. این فیلم با یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون دلاری که در سراسر دنیا فروخته است، از شوالیه‌ی تاریکی برمی‌خیزدِ نولان پیشی گرفت و به‌زودیِ زود یک پله بالاتر از ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون دلار) و ترنسفورمرها: نیمه‌ی تاریک ماه (یک میلیارد و ۱۲۳ میلیون دلار)، به بیست و هشتمین فیلم برترِ تاریخ باکس آفیسِ جهانی بدل خواهد شد.

تاپ گان ۲ یک پله بالاتر از جوکرِ تاد فیلیپس و یک پله پایین‌تر از مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، در رده‌ی دوم پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ که هرگز در بازار چین اکران نشده‌اند قرار می‌گیرد

همچنین، این رقم تاپ گان ۲ را یک پله بالاتر از جوکرِ تاد فیلیپس (یک میلیارد و ۷۳ میلیون دلار) و یک پله پایین‌تر از مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار)، در رده‌ی دوم پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ که هرگز در بازار چین اکران نشده‌اند قرار می‌دهد. محصولِ استودیوی پارامونت که با ۱۷۰ میلیون دلار بودجه تهیه شده است، در جدولِ پُرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخِ آمریکای شمالی با احتساب نرخ تورم لابه‌لای ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (۳۷۱ میلیون دلار در سال ۲۰۰۳ / ۵۶۹ میلیون دلار به نرخ امروز) و بتمنِ تیم برتون (۲۵۱ میلیون دلار در سال ۱۹۸۹ / ۵۷۶ میلیون دلار به نرخ امروز) جای می‌گیرد. این فیلم پشت‌سرِ دنیای ژوراسیکِ یونیورسال (۶۵۲ میلیون دلار)، تایتانیکِ پارامونت (۶۵۹ میلیون دلار)، آواتارِ فاکس قرن بیستم (۷۶۰ میلیون دلار) و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیستِ سونی (۸۰۴ میلیون دلار)، پنجمین فیلمِ برترِ گیشه‌ی آمریکای شمالی که به دیزنی تعلق ندارد، به شمار می‌آید.

درآمدِ ۲۵ میلیون و ۵۴۵ هزار دلاری تاپ گان ۲ در ششمین آخرهفته‌اش بینِ آواتار (۳۴ میلیون دلار در ششمین آخرهفته‌اش) و تایتانیک (۲۵ میلیون دلار در ششمین آخرهفته‌اش)، در رده‌ی دوم بزرگ‌ترین درآمدهای تاریخِ آخرهفته‌ی ششم قرار می‌گیرد. تاپ گان ۲ که عملکردش در دنیا استثنایی و بی‌سابقه بوده است (در دومین آخرهفته‌اش در کره‌جنوبی با یک درصد رشد فروش مواجه شد و در ششمین آخرهفته‌اش در استرالیا ۵ درصد رشد فروش را تجربه کرد)، تا پایانِ دوره‌ی اکرانش به چیزی حدود ۶۲۵ میلیون دلار در گیشه‌ی خانگی و یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون دلار در دنیا دست خواهد یافت. اما کسب چیزی نزدیک به ۶۵۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و یک میلیارد و ۲۷۵ میلیون دلار در دنیا نیز دور از انتظار نیست.

نعره تی رکس در فیلم دنیای ژوراسیک قلمرو

اما رده‌ی سوم جدول به فیلم موزیکال/زندگینامه‌ای اِلویس (Elvis) تعلق دارد که با وجودِ رُقبای بی‌رحمی که احاطه‌اش کرده‌اند، همچنان به دوامِ قوی‌اش ادامه داد؛ ساخته‌ی ۸۵ میلیون دلاری باز لورمن ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلارِ دیگر در دومین آخرهفته‌ی جمعه تا دوشنبه‌اش کسب کرد و به مجموعِ یازده روزه‌ی ۷۱ میلیون دلار در گیشه‌ی آمریکای شمالی رسید؛ رقمی که آن را در مسیرِ درآمدی در حد و اندازه‌ی تلماسه‌ی دنی ویلنوو (۱۰۸ میلیون دلار) قرار می‌دهد. این فیلم که آستین باتلر و تام هنکس در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند، ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار دلارِ دیگر هم در بازارهای خارجی کسب کرد و به مجموعِ ۱۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در باکس آفیسِ جهانی رسید. تحلیلگران فروش نهایی ۱۹۰ میلیون دلاری این فیلم را پیش‌بینی می‌کنند، اما باتوجه‌به نقدهای مثبت، تبلیغات دهان به دهانِ قوی‌اش و عدم وجود فیلم‌های غیرترسناکِ بزرگسالانه از حالا تا زمان اکران قطار گلوله‌ایِ برد پیت (Bullet Train) در پنجم اوت (۱۴ مرداد ۱۴۰۱)، ۲۰۰ میلیونی شدنِ این فیلم نیز دور از انتظار نخواهد بود؛ نتیجه‌ای که برابر با درآمدِ خانگی راکت‌من (Rocketman) در تابستان ۲۰۱۹ خواهد بود.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth Deluxe Edition در روز عرضه مجدد عرضه شد

پوستر رسمی جدید انیمیشن Lightyear دیزنی و پیکسار

در رده‌ی چهارم جدول به دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) برمی‌خوریم که ۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار دلارِ تازه در چهارمین آخرهفته‌ی جمعه تا دوشنبه‌اش کسب کرد و به مجموعِ ۲۵ روزه‌ی ۳۳۶ میلیون دلار فروشِ خانگی دست یافت. این فیلم که با ۱۸۵ میلیون دلار بودجه تهیه شده، تاکنون ۴۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در بازارهای خارجی و مجموعا ۸۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در سراسر دنیا فروخته است. گرچه این فیلم احتمالا از مرزِ یک میلیارد دلار عبور نخواهد کرد (علت اصلی‌اش درآمدِ ۱۳۰ میلیونی‌اش در بازار چین در مقایسه با درآمد ۲۲۷ میلیونی و ۲۶۷ میلیونی دو فیلم قبلی در این کشور است)، اما درآمدِ فعلی این فیلم که چهار برابرِ بودجه‌اش حساب می‌شود، کماکان موفقیتِ بزرگی به شمار می‌رود. رده‌ی پنجم جدول به فیلم ترسناکِ تلفن سیاه (The Black Phone)، محصول بلام‌هوس تعلق دارد که ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار تازه در دومین آخرهفته‌ی جمعه تا دوشنبه‌اش به‌دست آورد. ساخته‌ی اسکات دِریکسون که ساختش ۱۹ میلیون دلار خرج برداشته، تاکنون ۵۰ میلیون دلار در گیشه‌ی آمریکای شمالی و ۷۵ میلیون دلار در دنیا فروخته است.

جایگاهِ ششم جدول در اختیار انیمیشن لایت‌یر (Lightyear) است که ۶ میلیون و ۵۷۰ هزار دلارِ دیگر در سومین آخرهفته‌اش کسب کرد و به مجموعِ ۱۷ روزه‌ی اسفناکِ ۱۰۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار رسید. این رقم حتی از افتتاحیه‌ی سه روزه‌ی ۱۰۸ و نیم میلیون دلاری مینیون‌ها ۲ هم کمتر است. این فیلم که با ۲۰۰ میلیون دلار بودجه تهیه شده، تاکنون ۱۹۱ میلیون دلار در دنیا فروخته است و احتمالا نمایشش را با کسب چیزی کمتر از ۲۴۰ میلیون دلار به سرانجام خواهد رساند. همان‌طور که در گزارش قبلی هم گفتم، مُقصرِ اصلی این شکست دیزنی است که نه‌تنها روح (کریسمس ۲۰۲۰)، لوکا (تابستان ۲۰۲۱) و قرمز شدن (آوریل ۲۰۲۲) را مستقیما به دیزنی‌پلاس فرستاد، بلکه رایا و آخرین اژدها (پخش روی دیزنی‌پلاس همزمان با اکران سینمایی محدودش) و افسون (پخش روی دیزنی‌پلاس بعد از فقط ۳۱ روز اکران سینمایی) را نیز روی سرویس استریمینگش منتشر کرد.

حالا لایت‌یر نه‌تنها زمانی در سینماها اکران می‌شود که دیزنی مشتریانش را به تماشای بسیار ارزان‌قیمت‌ترِ فیلم‌های پیکسار در خانه عادت داده است، بلکه استقبالِ بی‌رمقِ منتقدان از این فیلم به‌عنوان یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌های پیکسار به این معنا است که مخاطبان شور و اشتیاقِ لازم برای هرچه زودتر دیدنِ آن در سینما را هم ندارند. علاوه‌بر این، لایت‌یر به سرنوشتِ سولو: داستانی از جنگ ستارگان دچار شد: همان‌طور که سولو به علتِ تغییر بازیگر اصلی هان سولو (هریسون فورد) با بی‌اعتنایی طرفداران مواجه شد، اینجا هم ایده‌ی ساخت یک فیلم مستقل براساس کاراکتر باز لایت‌یر که هیچ ارتباطی با نسخه‌ی عروسکی‌اش ندارد و فاقدِ تیم آلن، صداپیشه‌ی اورجینالِ این شخصیت است، آن‌قدر به‌طرز بی‌شرمانه‌ای سوءاستفاده‌گرایانه بود که با بی‌تفاوتیِ سینماروها روبه‌رو شد.

دکتر استرنج، آمریکا چاوز و رانگ در راهرو در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

جایگاهِ نهم جدول به دکتر استرنج در مولتی‌ورسِ جنون تعلق دارد که گرچه بعد از فقط ۴۵ روز اکران سینمایی روی دیزنی‌پلاس پخش شد (در مقایسه با دوره‌ی اکران ۸۸ روزه‌ی مرد عنکبوتی ۳، ۶۸ روزه‌ی جاودانگان یا ۷۱ روزه‌ی شانگ‌چی)، اما با وجود این، موفق شد باری دیگر قدرتِ تجاریِ برند دنیای سینمایی مارول را اثبات کند. این فیلم تاکنون بیش از ۴۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخته است؛ رقمی که آن را بالاتر از کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۴۰۸ میلیون دلار) و مرد آهنی ۳ (۴۰۹ میلیون دلار)، اما پایین‌تر از واندروومن (۴۱۲ و نیم میلیون دلار) به سی و چهارمین فیلم برترِ تاریخ باکس آفیس آمریکای شمالی بدل می‌کند. گرچه دکتر استرنج ۲ چیزی بیش از یک دنباله‌ی مرسوم نبود (برخلاف امثال راهی به خانه نیست یا جنگ داخلی که حکم رویدادهای تیمی را داشتند)، اما پشت‌سرِ کاپیتان مارول (۴۲۷ میلیون دلار / یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون دلار) و بلک‌پنتر (۷۰۰ میلیون دلار / یک میلیارد و ۳۴۶ میلیون دلار)، سومین فیلم برترِ غیرمردآهنی/غیراسپایدرمنیِ دنیای سینمایی مارول حساب می‌شود.

بخوانید  چگونه اکو مارول می‌توانست به‌طور عالی Daredevil: Born Again را راه‌اندازی کند

این فیلم با وجود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلاری که در شرایط پیش از کرونا از بازار چین و روسیه به‌دست می‌آورد، می‌توانست پشت سرِ راهی به خانه نیست (یک میلیارد و ۹۰۰ هزار دلار)، بلک‌پنتر (یک میلیارد و ۳۴۶ میلیون دلار) و مرد آهنی ۳ (یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون دلار)، به چهارمین فیلم غیراونجرزیِ برترِ مارول بدل شود. دکتر استرنج ۲ در گیشه‌ی خانگی ۷۶ درصد و در گیشه‌ی جهانی ۷۴ درصد بهتر از قسمت اولش فروخته است. مقیاسِ غول‌آسای درآمدِ دکتر استرنج ۲ که بیشتر از نگهبانان کهکشان ۲ (۸۶۹ میلیون دلار) و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (۸۸۱ میلیون دلار) است، ثابت می‌کند که حداقل بخشی از دلیلِ عملکردِ ضعیف‌تر از انتظارِ بلک‌ویدو (۳۸۰ میلیون دلار به‌اضافه‌ی ۱۲۵ میلیون دلار از دیزنی‌پلاس)، جاودانگان (۱۶۴ میلیون دلار خانگی، کم‌درآمدترین فیلم مارول با احتساب نرخ تورم) و شانگ‌چی (۲۲۵ میلیون دلار خانگی و ۴۳۰ میلیون دلار جهانی) ناشی از شرایط کرونا بوده است. البته که هیچکدام از این سه فیلم با دکتر استرنج ۲ قابل‌مقایسه نیستند (دوتا از آن‌ها آی‌پی جدید بودند و دیگری پیش‌درآمدی برای یک شخصیتِ مُرده)، اما از طرف دیگر، هر سه‌تای آن‌ها حتی از رسیدن به استانداردِ ونوم ۲ (۵۰۵ میلیون دلار) هم شکست خوردند.

مجموع درآمدِ کُل فیلم‌های آخرهفته‌ی اخیر حدود ۱۹۰ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار بود که ۴۱ درصد بهتر از مجموع درآمدِ آخرهفته‌ی گذشته (۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که اِلویس با کسب ۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار صدرنشین جدول بود. همچنین، درآمد این آخرهفته ۹۳ درصد بهتر از آخرهفته‌ی مشابه در سال ۲۰۲۱ (۹۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که سریع و خشن ۹ با کسب ۷۰ میلیون دلار افتتاحیه صدرنشین جدول بود. درآمد این آخرهفته ۲۵ درصد بهتر از آخرهفته‌ی مشابه در سال ۲۰۱۹ (۱۵۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار) است؛ آخرهفته‌ای که داستان اسباب‌بازی ۴ با کسب ۵۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در دومین آخرهفته‌اش، صدرنشین بود. مجموعِ درآمدِ باکس آفیسِ ۲۰۲۲ از ابتدای سال تا این لحظه ۳ میلیارد و ۸۹۰ میلیون دلار برآورد شده است؛ این رقم ۳/۵۶ برابرِ مجموع درآمد باکس آفیسِ ۲۰۲۱ (یک میلیارد و ۹۰ میلیون دلاار) و ۳۱/۷ درصد کمتر از مجموع درآمد سال ۲۰۱۹ (۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار) در مدتِ مشابه است. تا این لحظه پُردرآمدترین استودیوهای فیلمسازیِ سال ۲۰۲۲ در گیشه‌ی آمریکای شمالی به ترتیب عبارت‌اند از: پارامونت (یک میلیارد و ۲۰ میلیون دلار)، یونیورسال (۷۴۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار)، برادران وارنر (۵۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار)، دیزنی (۵۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار) و سونی (۴۸۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار).

جدول ۱۰ فیلم برتر آخرهفته (یک تا سوم ژوئیه ۲۰۲۲)

ردیف نام فیلم درآمد آخرهفته مجموع آمریکای شمالی تعداد هفته
۱

Minions: The Rise of Gru

۱۰۸ میلیون و ۵۱۰ هزار دلار ۱۰۸ میلیون و ۵۱۰ هزار دلار ۲
۲

Top Gun: Maverick

۲۵ میلیون و ۵۴۵ هزار دلار ۵۶۴ میلیون دلار ۱
۳

Elvis

۱۹ میلیون دلاار ۶۷ میلیون و ۳۲۰ هزار دلار ۴
۴

Jurassic World Dominion

۱۵ میلیون و ۶۵۰ هزار دلار ۳۳۱ میلیون و ۸۱۴ هزار دلار ۷
۵ The Black Phone ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار ۴۷ میلیون و ۴۶۴ هزار دلار ۴
۶ Lightyear ۶ میلیون و ۵۷۴ هزار دلار ۱۰۵ میلیون و ۳۶۲ هزار دلار ۹
۷ Mr. Malcolm’s List ۸۵۱ هزار دلار ۸۵۱ هزار دلار ۱۳
۸

Everything Everywhere All at Once

۵۵۱ هزار دلار ۶۷ میلیون دلار ۵
۹

Doctor Strange in the Multiverse of Madness

۳۹۰ هزار دلار ۴۱۰ میلیون و ۵۴۱ هزار دلار ۱۱
۱۰

Jug Jugg Jeeyo

۳۰۸ هزار دلار یک میلیون و ۳۳ هزار دلار ۱



منبع