کراس اوور Destiny 2 با جلوه مس تایید شد


استودیو Bungie امروز محتوای جدیدی از سری Mass Effect را به عنوان بخشی از همکاری اخیر BioWare و EA به Destiny 2 اضافه کرد.

BioWare و Electronic Arts اخیرا برنامه همکاری جدیدی را اعلام کردند. به عنوان بخشی از فعالیت های برنامه ریزی شده امروز آنها، شاهد معرفی یک کراس اوور بین Destiny 2 و سری Copper Effect بودیم. بنابراین، تجهیزات کلاس نرماندی از جمله سفینه های فضایی و زره شخصیت های آن سرنوشت 2 اضافه شد همه بازیکنان می توانند به صورت رایگان گروه بندی کنند الزامات اتحاد زره Guardian خود را از بازی ها الهام بگیرید تاثیر عمده تجهیز کردن

سفینه های فضایی کلاس نرماندی از سری Mass Effect اولین بار مانند SSV Normandy SR-1 اضافه شده به بازی نیز بخش مهمی از این بسته است. لیست محتوای بسته معرفی شده شامل پوسته روح تقویت شده دفاعی و دو کشتی Alliance Scout Frigate و Alliance Drop Ship Sparrow است و همچنین می توانید مجموعه N7 را از فروشگاه Eververse تهیه کنید. با الهام از زره فرمانده شپرد برای تایتان ها و ست Vakarian الهام گرفته از Garrus را برای شکارچیان دریافت کنید.

علاوه بر این، مجموعه شخصیت Liara's Shadow Broker نیز برای Warlocks در دسترس است. علاوه بر این، فینیشر Omni Strike و شکلک Flux Dance نیز در مقابل Silver به عنوان بخشی از این بسته در دسترس خواهند بود. تجهیزات بسته‌بندی Destiny 2 x Mass Effect اکنون در دسترس است و به‌روزرسانی محتوای دو هفته‌ای بازی برای ماه آوریل برنامه‌ریزی شده است. همچنین DLC Destiny 2: The Final Shape برای به پایان رساندن داستان Destiny 2 در 4 ژوئن برنامه ریزی شده است.

بخوانید  لتیتیا رایت می گوید که پلنگ سیاه 3 در راه است

این محتوا برای کاربران پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در نظر گرفته شده است. Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر خواهند شد. در مورد سریال افکت مس هم باید صحبت کنیم BioWare در ماه آگوست تایید کرد که بازی بعدی Mass Effect هنوز در مرحله پیش تولید است. در حالی که جزئیات زیادی در مورد این بازی وجود ندارد، گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این نسخه برخلاف Mass Effect: Andromeda یک اثر جهان باز نیست و با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر