یک Comic-Con را تجربه کنید که با کروز Comic-Con نمی توانید از آن فرار کنید



آیا تا به حال آرزو کرده اید که آرزو کنید می توانستید San Diego Comic-Con International را تجربه کنید، اما با 2000 نفر دیگر در یک استراحتگاه غول پیکر شناور در دریاهای آزاد؟ خوب، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد: سال 2025 اولین کروز Comic-Con را شاهد خواهیم بود، که با هدف ارائه تجربه تماشای یک انبوه بازی های فضایی، حضور در پانل های افراد مشهور و حرکت در میان جمعیت مضحک تا یک قایق بزرگ است.

سفر دریایی کارائیب از 5 تا 9 فوریه سال آینده اجرا می شود، از تامپا، فلوریدا حرکت می کند، و قبل از بازگشت به تامپا، به کازومل، مکزیک می رود. Felicia Day (Supernatural، Buffy the Vampire Slayer) میزبان سفر دریایی خواهد بود، و وب سایت کشتی کروز تعدادی از افراد مشهور را در آن شرکت می کند، از جمله وارویک دیویس (Leprechaun، Willow)، جورج تاکی (Star Trek: The Series original)، مایکل تروکو (نیمه شب) Mass، Battlestar Galactica)، Mary McDonnell (سقوط خانه آشر، Battlestar Galactica) و ارنی هادسون (Ghostbusters، The Crow).

وب سایت می گوید که شما همچنین به برخی از عناصر دیگر که اغلب Comic-Con را تعریف می کنند، دسترسی خواهید داشت.

در این مقاله آمده است: «کلاسیک‌های Comic-Con، از جمله نمایش‌ها، پانل‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر را کاوش کنید. «به‌علاوه، نمایش‌های شبانه، مهمانی‌های کاسبلی مضمون، اجراهای انحصاری، ملاقات و احوالپرسی، بازی‌ها، کلوپ‌های کتاب، کارائوکه، و تجربیات تعاملی معنادار فردی که از صبح زود تا ساعات پایانی شب برگزار می‌شود. این Comic-Con: The Cruise را به یک رویداد منحصربه‌فرد تبدیل کنید. وقتی با ستاره‌های نمادین و محبوب Comic-Con دست و پنجه نرم می‌کنید و یک جامعه پر جنب و جوش از طرفداران پرشورترین افراد در سراسر جهان را کشف می‌کنید، منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.

بخوانید  Death Stranding با همکاری A24 تولید شده است

اگر می خواهید به سفر دریایی بروید، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بلیط‌هایی که غذاها و رویدادهای سفر دریایی را پوشش می‌دهند، از 990 دلار شروع می‌شوند و از آنجا بالاتر می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت کروز Comic-Con.

تحریریه مجله بازی یک گیمر