لتیتیا رایت می گوید که پلنگ سیاه 3 در راه است

“من همیشه سعی می کنم کلمات مثبت بگویم و مثبت فکر کنم، و معتقدم کلمات درست آشکار می شوند، بنابراین من یک Black Panther 3 را نشان می دهم، چرا که نه؟” او می گوید.

رایت، بازیگر نقش شوری در سریال پلنگ سیاه، حساب توییتر خود را در سال 2022 پس از پستی درباره واکسن‌های کووید حذف کرد.

در نوامبر 2022، خود کوگلر گفت تنوع که او “نمی دانست” فیلم بعدی او چه خواهد بود. کوین فایگی، رئیس مارول، در همان پست گفت که درباره سومین فیلم پلنگ سیاه “گفتگوهایی” داشته است. فایگه گفت که آن دو ایده های خود را به عقب و جلو انداختند.

رایت ادامه داد که اگرچه Black Panther 3 ممکن است در این مرحله تمام نشده باشد، اما امیدوار است روزی این کار انجام شود.

به گفته ستاره لتیشیا رایت، سومین فیلم Black Panther در نظر گرفته شده است. صحبت کنید تنوع در مراسم گلدن گلوب این هفته، رایت گفت که ممکن است کمی طول بکشد، اما یک فیلم پلنگ سیاه دیگر در دست ساخت است.

Black Panther در سال 2018 اکران شد و بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان فروخت. ستاره چادویک بوزمن در سال 2020 بر اثر سرطان روده بزرگ درگذشت. دنباله، Wakanda Forever، در نوامبر اکران شد و بیش از 830 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلمنامه پس از درگذشت بوزمن تغییر کرد.

رایت گفت: «فکر می‌کنم این اتفاق در حال وقوع است. “میدونی، ما فقط دو سال عالی رو پشت سر گذاشتیم [Wakanda Forever] و همه برای حمایت از او گرد هم می آیند. ما به کمی استراحت نیاز داریم، باید دوباره جمع شویم و [director] رایان [Coogler] باید به آزمایشگاه برگردد، بنابراین کمی طول می کشد، اما ما واقعاً خوشحالیم که شما این را می بینید.”

بخوانید  XDefiant دوباره به تعویق افتاد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.