کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

به طور کلی در صنعت مجله خبری یک گیمر های ویدئویی Battle pass یک نوع روش کسب درآمد است که محتوای اضافه بازی را به صورت رایگان – پولی از طریق سیستم طبقه بندی شده به کاربر ارائه می دهد. در بازی Call of Duty Mobile نیز سازنده یعنی Activision Publishing در هر فصل یک بتل پس با 50 مرحله/چالش را به کاربر ارائه می دهد که با انجام آن ها امتیاز به دست می اورید و با این امتیازهای کسب شده می توانید اسکین؛ تفنگ و دیگر آیتم های بازی را بخرید. وبسایت و فروشگاه اینترنتی ماهان با داشتن سابقه درخشان و طولانی در زمینه انواع بازی‎ها و برنامه‎های داغ بازار جهانی، آماده است تا هر روز بر بار کیفیت اطلاعات دیجیتالی خود بیافزاید و به این‌صورت شما را در مشکلاتی از قبیل از دست دادن اکانت بازی‌تان یاری رساند. در کنار وب سایت شما می‌توانید از طریق صفحه اینستاگرام ماهان نت هم با ما در ارتباط باشید.

  • زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت.
  • شرکت سازنده بازی کال اف دیوتی موبایل برای خرید های اسکین و پریمیوم و پریمیوم پس بازی، پولی به نام سی پی CP را برای کاربران خود در نظر گرفته است.
  • از دیگر ویژگی‎های بازی کالاف دیوتی می‌‎توان به امکان بازی در حالت‎های مختلف نظیر زامبی و داشتن نقشه‎های متنوع اشاره کرد.
  • در فصل کنونی می بینیم که دور بعضی ساختمان ها نوار کشیده شده که نشانه ی تعویض یا تغییر در بعضی ساختمان ها در فصل جدید می باشد.
بخوانید  بهترین کتاب دعا نویسی رایگان شامل 790 نسخه قدیمی

در واقع آیکلود می‌تواند روی حالتی تنظیم شده باشد که به صورت اتوماتیک از محتوایش فایل پشتیبان تهیه کند. در این صورت می‌توانید این فایل‌های پشتیبانی را حذف و فضای زیادی را آزاد کنید. علاوه بر کورنیگ گوریلاگلس ویکتس، روی نمایشگر این مدل یک لایه قرار گرفته که اصطکاک را کاهش داده و از عرق کردن انگشتان شما در سشن‌های طولانی بازی جلوگیری می‌کند. اطلاعات هر بازی متفاوت می‌باشد، اما به طور کلی اسم اکانت + لول اکانت شما + ایمیل و رمز شما را نیاز خواهیم داشت. از تماس تلفنی از 30 دقیقه الی 12 ساعت کاری بعد از خرید محصول خودداری کنید، مطمئن باشید ما با شما در تماس خواهیم بود. از تماس تلفنی از 30 دقیقه الی 12 ساعت کاری بعد از خرید محصول خودداری کنید، مطئمن باشید ما با شما در تماس خواهیم بود.

خرید Monthly Supply Pass ماهانه ریجن اروپا کالاف دیوتی موبایل

در فروشگاه این بازی انواع آیتم‌های شخصی‌سازی از جمله اسکین ارائه می‌شوند و شما با توجه به سلیقه و مقدار سی پی خود می‌توانید اسکین دلخواه را خریداری و در همان لحظه از آن استفاده کنید. در بازی کالاف دیوتی موبایل اسکین‌های مختلفی در سیزن یا همان فصل‌های مختلف معرفی می‌شوند که برخی از آن‌ها زمان‌دار و محدود هستند. در صورتی که می‌خواهید این اسکین‌ها را خریداری کنید، باید سریعا و در زمان تعیین شده برای آن اقدام کنید. بازی کالاف دیوتی موبایل یا با نام فارسی ندای وظیفه موبایل ، بازی اندروید گرافیکی و اکشن اول شخص برای علاقمندان به مجموعه بازی Call of Duty است.

بخوانید  خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، قیمت سی پی ارزان‌وفوری - ایران موجو | 1gamer

خرید آفر 1.99 دلاری کالاف دیوتی موبایل

تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. به هیچ‌عنوان از VPN استفاده نکنید – در سایت اصلی Activision بر روی گزینه Support بزنید و برای تیم پشتیبانی بازی درخواست تجدید نظر ثبت کنید – مدتی از اکانت خود استفاده نکنید. کاموها؛ از پوست اژدها گرفته تا بدنه طلایی، اسکین‌های مخصوص تجهیزات جنگی شما هستند.

آموزش صفر تا صد تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

هنوز مدت زمان زیادی تا عرضه وارزون موبایل باقی‌مانده و به نظر می‌رسد که تیم سازنده قرار است محتویات جدیدی را به بازی قدیمی‌تر خود یعنی کالاف دیوتی موبایل اضافه کند. در بازی کالاف دیوتی موبایل نقشه‌های مختلف، اسلحه‌های قدرتمند و حالت‌های متنوعی انتظارتان را می‌کشند. این بازی نه‌تنها برای پرکردن اوقات‌فراغتتان مناسب است، بلکه مودهای تیمی آن برای کیف کردن همراه با دوستان بسیار می‌چسبد. از حجم زیاد Call of Duty Mobile نیز نترسید، چون می‌توانید آخرین بروزرسانی آن را با اینترنت نیم‌بها از بازار دانلود کنید.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر