اولین تریلر سری Knuckles ماجراهای Knuckles و Sonic Announcement تاریخ پخش را نشان می دهد.


پارامونت پلاس اولین تریلر از سری Knuckles را منتشر کرد که در پایان تاریخ پخش سری Sonic World اعلام شد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر سریال Knuckles منتشر شد. امروز پارامونت پلاس اولین تریلر از سری Knuckles را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی جدید Knuckles هستیم که طی آن Sonic و Tails نیز ناکلز را در این ماجراجویی همراهی خواهند کرد. در این سریال لایو اکشن، ناکلز قرار است به ویپل کمک کند تا به یک مبارز تبدیل شود. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین سریال Knuckles که در 6 قسمت تولید شده است در تاریخ 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403) از شبکه پارامونت پلاس پخش خواهد شد. علاوه بر تریلر، اولین پوستر سریال Knuckles نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

اولین پوستر از سری Knuckles

ادریس البا برای صدای ناکلز. بن شوارتز برای صداپیشگی نقش سونیک جوجه تیغی، کالین اوشانسی برای صدای تیلز، آدام پیلی در نقش وید ویپل، تیکا سامپتر در نقش مدی واچوفسکی، روری مک کان، ادی پترسن، جولیان بارت، اسکات ماسکادی با نام مستعار کید کادی، کری الوز، استوکارد چانینگ، کریستوفر لوید، پل شیربلور و راب هیلو. یکی از بازیگران حاضر در سریال Knuckles و ایفای نقش است.

جان ویتینگتون، نویسنده سونیک جوجه تیغی 2، سرپرست تیم نویسندگی ناکلز است. جف فاولر، کارگردان هر دو فیلم Sonic the Hedgehog، اولین قسمت یا پایلوت مجموعه Knuckles را کارگردانی کرد. علاوه بر فاولر، جورما تاکونی، کارگردان فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping، یک قسمت از سریال Knuckles را کارگردانی کرد.

بخوانید  شایعه: انیمیشن Inside Out 2 در دست ساخت است

علاوه بر این، Sonic the Hedgehog 3 در 20 دسامبر 2024 منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر