تریلر جدید Inside Out 2 احساسات رایلی را نشان می دهد


والت دیزنی و پیکسار تریلر کوتاه جدیدی از Inside Out 2 منتشر کردند که بر احساسات رایلی تمرکز دارد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونتریلر دیگری از دنباله انیمیشن Inside Out منتشر شد. والت دیزنی و پیکسار تریلر جدیدی از Inside Out 2 با عنوان Teams منتشر کردند که در واقع تبلیغ تلویزیونی رسمی این انیمیشن است که بر نمایش احساسات اصلی رایلی و ارائه احساسات جدید او تمرکز دارد. این تریلر کوتاه حاوی تصاویر بیشتری از این انیمیشن مورد انتظار است، شما می توانید این تریلر 30 ثانیه ای را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

ایمی پولر در نقش جوی، فیلیس اسمیت در نقش غم، لوئیس بلک در نقش خشم، تونی هیل در نقش ترس، لیزا لاپیرا در نقش نفرت و مایا هاوک در نقش اضطراب بخشی از صداپیشگان Inside Out 2 هستند. آنها دوبله را انجام خواهند داد. کلسی مان فیلم Inside Out 2 را بر اساس فیلمنامه ای از Meg LeFave، نویسنده Inside Out کارگردانی می کند.

انیمیشن Inside Out 2 برای اکران در 14 ژوئن 2024 (25 ژوئن 1403) برنامه ریزی شده است. در سال 2015 انیمیشن Inside Out به کارگردانی پیت داکتر روی پرده سینماها اکران شد و این انیمیشن بیش از 858.8 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخت و توانست اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کند. انیمیشن Elio یکی دیگر از انیمیشن های پیکسار است که انیمیشن Elio در تاریخ 13 ژوئن 2025 (23 ژوئن 1404) روی پرده های سینما اکران خواهد شد. علاوه بر این، Toy Story 5 در سال 2026 منتشر خواهد شد.

بخوانید  ارائه مستند The California Reich Living with Neo-Nazis
تحریریه مجله بازی یک گیمر