شایعه: انیمیشن Inside Out 2 در دست ساخت است

پیکسار در طول سال ۲۰۲۲ انیمیشن Turning Red از دیزنی پلاس و انیمیشن Lightyear را در سالن‌های سینما منتشر کرده است. در هر حال انیمیشن Lightyear تنها بیش از ۲۲۶ میلیون دلار در گیشه فروش کرد که عملکرد ناامید کننده‌ای بوده است. انیمیشن Elemental قرار است انیمیشن بعدی پیکسار باشد که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) که مصادف با هفته روز پدر است، برنامه‌ریزی شده است.



منبع در ادامه Puck گفت که بیل هیدر، صداپیشه شخصیت ترس و میندی کالینگ، صداپیشه شخصیت نفرت احتمالا برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در انیمیشن Inside Out 2 باز نخواهند گشت و دلیل آن عدم توافق مالی با دیزنی بوده است. گفته می‌شود که والت دیزنی در ابتدا به این دو صداپیشه پیشنهاد دستمزد ۱۰۰ هزار دلاری بدون موارد اضافه پیشنهاد کرده بود که این مبلغ بدون هیچ شکی بسیار پایین است. در ادامه دیزنی پیشنهاد خود را افزایش داد، اما ظاهرا این پیشنهاد هنوز تا چیزی که آن‌ها انتظار دارند، فاصله زیادی دارد.

شخصیت رایلی و خانواده او سر میز غذاخوری در انیمیشن inside out

پس از اکران انیمیشن Toy Story 4 در سال ۲۰۱۹، پیکسار اعلام کرد که برنامه‌ای برای ساخت دنباله دیگری از انیمیشن‌های خود ندارد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پیکسار ممکن است کمی در برنامه خود تغییر ایجاد کرده باشد. رسانه Puck اعلام کرد که پیکسار در حال ساخت دنباله انیمیشن Inside Out است و این انیمیشن فردا در رویداد D23 معرفی خواهد شد. البته هنوز نمی‌توان این گزارش را تایید کرد و در حال حاضر جزئیات زیادی از آن در دسترس نیست.

بخوانید  چگونه Starfield را 5 روز زودتر بدون خرج کردن 100 دلار بازی کنیم

طبق شایعات منتشر شده، انیمیشن Inside Out 2 در دست ساخت است و به‌زودی معرفی خواهد شد، اما برخی از صداپیشگان انیمیشن اصلی احتمالا باز نخواهند گشت.

در هر حال باید تا فردا شب منتظر اعلام اخبار رسمی در مورد انیمیشن Inside Out 2 صبر کنیم و به این خبر فعلا تنها باید به چشم یک شایعه نگاه کرد. انیمیشن Inside Out در سال ۲۰۱۵ روی پرده‌های سینما رفت و بیش از ۸۵۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. پیت داکتر وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشت که فعلا بازگشت یا عدم بازگشت او در دنباله آن مشخص نیست. انیمیشن Inside Out توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را نیز دریافت کند.