کارتون جذاب سونیک و قرمزی دیجیتون را تماشا کنید

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

نوجوانی دوران گذار از کودکی به جوانی است و اغلب به دلیل تغییرات ظاهری و خلقی باعث مضطرب شدن و از دست دادن اعتماد به نفس فرد می شود. این انیمیشن به کودکان و نوجوانان کمک می کند تا با شناخت خود و احساسات خود، رفتار خود را بهتر کنترل کنند.

در ادامه به معرفی یکی از انیمیشن های محبوب نسل جدید می پردازیم که علاوه بر جذابیت بصری فوق العاده، شخصیت پردازی دقیق و داستانی پیچیده دارد.

ارائه کارتون قرمز

Blushing Cartoon توسط Domee Shi در سال 2022 ساخته و تولید شده است. مفاهیم استعاری این انیمیشن باعث شده تا برخی از منتقدان و والدین این کارتون را برای کودکان مناسب ندانند. اگرچه هر بچه ای در هر سنی و از هر منظری می تواند پیام مناسب خود را از کارتون بودن دریافت کند. Domee Shi بیشتر داستان را از دوران کودکی خود می داند و بلوغ را دغدغه اصلی نوجوانان می داند.

برای تماشای کارتون روی لینک زیر کلیک کنید:

Sonic Cartoon یک مجموعه انیمیشنی است که حول محور بازی معروف و دیدنی کنسول سگا ساخته شده است.

در لایو اکشن اخیر ساخته شده از سری کارتونی سونیک; بازیگر معروف ادریس آلبا در نقش ناکلز بازی کرد. صداپیشگی سونیک توسط بن شوارتز و تیلز توسط کالین اوشاگنسی انجام شده است. در این لایو اکشن سونیک را می بینم که در سیاره دیگری تحت تعقیب است و برای فرار از دشمنانش با استفاده از پورتال وارد سیاره زمین می شود و ماجراهای جذابی خلق می کند.

بخوانید  براک لزنر و وینس مک ماهون در میان جنجال ها در WWE 2K24 قابل بازی نخواهند بود.

کارتون قرمز یک فیلم پویانمایی از سری معروف پیکسار است داستان دختری نوجوان به نام می لیا است Meilin را دنبال می کند زیرا متوجه عصبانیت او می شود که باعث قرمز شدن بدنش می شود. همانطور که می با چالش های دبیرستان و فراز و نشیب های نوجوانی روبرو می شود، باید یاد بگیرد که احساسات خود را در زندگی کنترل کند و قبل از اینکه تغییر شکلش دائمی شود، خودش را پیدا کند. کارتون «قرمز بودن» انیمیشنی مناسب برای دختران نوجوان در آستانه بلوغ است که به نوعی شامل آموزش نکات مربوط به بلوغ و تغییرات مرتبط با آن در دختران می شود.

Knuckles یکی از شخصیت های مهم در سری Sonic است. ناکلز یک مورچه خوار قرمز قدرتمند است که دکتر اگمن را در یکی از قسمت ها فریب می دهد و با سونیک و تیلز مبارزه می کند. Knuckles یکی از شخصیت های برجسته در بازی های ویدئویی Sonic است.

نائوتو اوشیما، خالق سونیک، تهیه کننده و مشاور بسیاری از پروژه های بازی و انیمیشن بوده است. اولین بازی با سونیک به سال 1991 برمی گردد، این شخصیت مهربان و شجاع در تمامی سریال ها و فیلم های کارتونی سونیک با یک ضد قهرمان به نام دکتر اگمن مبارزه می کند.

این کارتون با شخصیتی سریع و پر جنب و جوش این انیمیشن را در بین کودکان و بزرگسالان محبوب کرده است. این سریال ماجراهای سونیک جوجه تیغی آبی با موهای سیخ دار و دوستانش را دنبال می کند که با دکتر اگمن شیطان صفت و عوامل رباتیک او مبارزه می کنند. تعقیب و گریزهای پرسرعت، نبردهای شدید و لحظات کمدی این سریال را به یکی از اصلی‌ترین بازی‌های دنیای انیمیشن تبدیل کرده است.

بخوانید  بازی های با بودجه بزرگ فرصت های تلف شده هستند | نقطه در

https://www.digitoon.tv/animations/Turning-Red-7629

سونیک با دوستانش در ماجراجویی همراه می شود. یکی از دوستان سونیک که در اکثر بازی ها او را همراهی می کند Tails نام دارد. تیلز یک روباه مکانیکی با دو دم است و از دو بال خود برای پرواز در حالت هلیکوپتر استفاده می کند و سونیک را همراهی می کند.

این انیمیشن شامل صحنه های موزیکال جذابی نیز می باشد که توسط خواننده محبوب آمریکایی Billie Eilish تهیه و تولید شده است. آهنگ Nobody Like U یکی از آهنگ های اجرا شده در کارتون Going Red است که بلافاصله پس از انتشار وارد 100 آهنگ برتر هفته بیلبورد شد.

گزارش پایان اطلاعیه

ایمیل: [email protected]

با پلتفرم دیجیتون که جدیدترین و با کیفیت ترین کارتون ها و انیمیشن ها را ارائه می دهد آشنا شوید.

در سری فیلم ها و کارتون های سونیک شخصیت سونیک در حالت های مختلفی دیده می شود که معروف ترین آن ها Super Sonic است. در این حالت سونیک در بهترین حالت خود قرار دارد و دارای 7 پاور زمرد است.

تلفن: 02142570570

لینک: دیجیتون (digitoon.tv)

شخصیت پردازی کارتون قرمز یکی از نقاط قوت این اثر است. رابطه می و مادرش کاملا طبیعی و به دور از اغراق و دور از تصور نیست. آنها همدیگر را درک نمی کنند و اختلاف نسل باعث ایجاد اختلاف بین آنها شده است. همراهی دوستان می در مشکلاتشان از نکاتی است که به ویژگی های این نسل از نوجوانان اشاره دارد. دوستان می سعی می کنند دلیل تغییر خلق و خوی او را دریابند و راه حلی بیابند.

بخوانید  راهنمای اقلام منحصر به فرد، مقدس و اجدادی Diablo 4

دکتر اگمن مخترعی است که با استفاده از دانش خود سعی در نابودی جهان دارد. در تمامی قسمت های مجموعه کارتونی و محصولات ویدیویی سونیک، چالش اصلی سونیک و دوستانش مبارزه با دکتر اگمن است. در فیلم Sonic the Hedgehog، جیم کری در نقش دکتر اگمن ظاهر شد.

آدرس: تهران، خردمند جنوبی، کوچه ملکیان، پلاک 1

قرمز شد

برای اطلاعات بیشتر و مشاهده کارتون قرمز اینجا کلیک کنید:

تحریریه مجله بازی یک گیمر