راهنمای اقلام منحصر به فرد، مقدس و اجدادی Diablo 4


آیتم های منحصر به فرد، مقدس و اجدادی Diablo 4 احتمالاً در اولین برخورد با آنها باعث سردرد می شوند. اگر شما یک کهنه کار سریال هستید، از گنجاندن چیزهای کمیاب جدید شگفت زده خواهید شد. اگر تازه وارد هستید، از این مکانیک شگفت زده خواهید شد. و به همین دلیل است که شما را تحت پوشش قرار داده ایم. راهنمای اقلام منحصر به فرد، مقدس و اجدادی Diablo 4 ما به شما کمک می کند تا دقیقاً بفهمید همه این اصطلاحات چیست و واقعاً کجا این نوع غارت را پیدا خواهید کرد.

موارد منحصر به فرد، مقدس و اجدادی در Diablo 4 چیست – راهنمای غارت

طبقه بندی کمیاب ها و ویژگی های اقلام

قبل از اینکه به جزئیات اقلام منحصر به فرد، مقدس و اجدادی در Diablo 4 بپردازیم، اجازه دهید یک تجدید نظر سریع در سیستم غارت انجام دهیم. هنگامی که در مورد موارد کمیاب صحبت می کنید، موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

در حال پخش: 14 چیز که ای کاش قبل از بازی Diablo 4 می دانستم

  • مشترک (خاکستری)
  • جادویی (آبی)
  • غیر معمول (زرد)
  • افسانه ای (نارنجی) – با توجه به اخبار کدکس مکانیک قدرت/جنبه های افسانه ای، افسانه ها فقط آیتم های کمیاب با جنبه افسانه ای هستند (یعنی perk/affix). این دیگر قطره های منحصر به فردی نیست که هر کلاسی به دنبال آن است.
  • منحصر به فرد (طلا) – این در حال حاضر بالاترین نادر است که در زیر توضیح می دهیم.
  • توجه داشته باشید که آیتم‌های Sacred و Ancestral بیشتر ضمیمه‌های مربوط به فهرست‌های آماری هستند که در ادامه این راهنما به جزئیات آن‌ها می‌پردازیم.
یک افت تمرکز افسانه ای وجود دارد که اتفاقاً مقدس نیز هست.
یک افت تمرکز افسانه ای وجود دارد که اتفاقاً مقدس نیز هست.

آیتم های منحصر به فرد

آیتم های منحصر به فرد Diablo 4 اکنون بالاترین سطح را از نظر کمیاب دارند. آنها قاب طلایی قابل مشاهده تری دارند. با این حال، مهم ترین عاملی که باید به خاطر بسپارید این است که آنها جنبه ها / مزایای ثابتی دارند. اینها قابل استخراج یا چاپ نیستند. بهترین مثال در این مورد Mother’s Embrace است، حلقه ای منحصر به فرد که در پایان کمپین به دست خواهید آورد. موردی که ما دریافت کردیم دارای آمار و امتیازات زیر است:

  • مقاومت در برابر آتش و سایه + 18.7٪
  • +6 تمام آمار
  • + 2.9٪ شانس گرفتن یک ضربه خوش شانس
  • + 10.5٪ آسیب ضربه بحرانی
  • +14٪ آسیب بیش از حد
  • +1 گرفتن
  • مزیت: اگر یک مهارت پایه به پنج یا بیشتر دشمن برخورد کند، 25٪ از هزینه منابع بازپرداخت می شود.
بخوانید  Capcom Summer Showcase 2023: بزرگترین اعلامیه های بازی

همانطور که گفته شد، مزیت فقط متعلق به این مقاله است. به این ترتیب، این تنها در نوع خود است که این تأثیر را خواهد داشت، مگر اینکه بعداً در سفرهای خود نسخه تکراری پیدا کنید. با بازی World Tier 3: Nightmare می توانید آیتم های Diablo 4 Unique بیشتری پیدا کنید.

آغوش مادر اولین اقلام منحصر به فردی است که در طول سفر خود خواهید یافت.
آغوش مادر اولین اقلام منحصر به فردی است که در طول سفر خود خواهید یافت.

اشیای مقدس و اجدادی

اما در مورد اقلام مقدس و اجدادی در Diablo 4 چطور؟ این یک نوع خاص از کمیاب نیست، شبیه به مقایسه موارد جادویی، کمیاب و افسانه ای. برعکس، آنها فقط راه دیگری برای گفتن این موضوع هستند که “این شی نتایج بهتری دارد”.

در اینجا نحوه دریافت آنها آورده شده است:

  • Sacred Items از World Tier 3: Nightmare حذف خواهند شد. این بدان معنی است که شما می خواهید آن را پاک کنید Capstone سیاه چال کلیسای جامع نور بنابراین می توانید به World Tier 3 ارتقا دهید.
  • زمانی که به World Tier 4: Torment برسید، اقلام اجدادی شروع به کاهش خواهند کرد. همچنین از شما می‌خواهد که Capstone Dungeon دیگری را شکست دهید.
  • فعالیت های آخر بازی مانند زمزمه های مردگان، رویدادهای جهنمیو سیاه چال های کابوس فرصت های زیادی برای جمع آوری غارت مقدس و اجدادی ارائه می دهد.
اگرچه تنها یک سطح وجود دارد که این دو را از هم جدا می کند، اما شمشیر کمیاب مقدس در مقایسه با داس افسانه ای که مقدس نیست، آمار بسیار بهتری دارد.
اگرچه تنها یک سطح وجود دارد که این دو را از هم جدا می کند، اما شمشیر کمیاب مقدس در مقایسه با داس افسانه ای که مقدس نیست، آمار بسیار بهتری دارد.

آیتم های مقدس و اجدادی به عنوان چسب برای رول های آماری عمل می کنند و در هر نادری اعمال می شوند. به این ترتیب، امکان دیدن یک افسانه اجدادی یا یک Sacred Rare و ترکیب های مختلف وجود دارد. تنها چیزی که لازم است، سنگ زنی زیاد است، و شاید کمی شانس در مورد کاهش RNG باشد.

بخوانید  CoD: Les notes de mise à jour rechargées de Warzone et MW3 Saison 1 incluent de gros changements pour les pièces de rechange

Diablo 4 دارای کلاس ها، مکانیک ها و فعالیت های زیادی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی، می توانید به سایت ما مراجعه کنید هاب راهنما D4.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.