این آخر هفته چه بازی کنیم: به دنیای بازی های استراتژیک سفر کنید

به طور کلی Command & Conquer Remastered Collection از آن دسته آثاری است که اگر به سبک استراتژی علاقه دارید، می توانید ساعت های طولانی به آن متعهد شوید و از آن لذت ببرید. این بازی پس از انتشار 82 متا نیز به دست آورد که نشان می دهد سازندگان آن تجربه موفقی را خلق کرده اند.

گیم پلی و مبارزات بد شمال

اولین بازی این هفته Command & Conquer Remastered Collection محصول 2020 است. اثری که شامل دو نسخه اول سری Command & Conquer می شود و آن را به تجربه ای قابل بازی در سیستم های امروزی با جزئیات بهبود یافته بصری تبدیل کرده است.

این مجموعه بازسازی شده شامل بازی های Command & Conquer و Red Alert است. علاوه بر این، سه بسته الحاقی The Covert Operations، Counterstrike و The Aftermath نیز در این مجموعه موجود است و به آن ها محتوای انحصاری بازی ها را برای نسخه های کنسولی آن زمان اضافه کنید. در نتیجه، بازیکنان با چیزی در حدود 100 مرحله داستانی در بازی کنار می‌آیند که صادقانه بگویم که پیشرفت‌های بصری کلی و تغییراتی مانند پیشرفت‌های جزئی هوش مصنوعی را مجبور می‌کند تا از تجربه خود لذت ببرند. البته بازی حالت های دیگری نیز دارد و حتی قسمت چندنفره نیز برای این کار با المان های کاملا جدید طراحی شده است.

در حالی که بازی اول این هفته یک اثر بزرگ و عمیق به حساب می آید، بازی دوم یک تجربه جمع و جور و در عین حال بسیار اعتیاد آور است. Bad North برای اولین بار در سال 2018 منتشر شد و می توان آن را روی کنسول ها، رایانه های شخصی و حتی پلتفرم های موبایل بازی کرد.

بخوانید  Guide du débutant Diablo 4 : Trucs et astuces pour aller en enfer

در این قسمت از مقالات آخر هفته چه باید بازی کنیم، به مناسبت انتشار آتی کمپانی قهرمانان 3، دو بازی استراتژیک را برای علاقه مندان به این سبک ارائه می کنیم.

پوستر و لوگوی بازی Bad North

بازی بد شمال

Command & Conquer بدون شک یکی از مهم ترین و موفق ترین سری بازی های استراتژیک است. اولین نسخه از این سری در سال 1995 منتشر شد و به موفقیت های زیادی دست یافت و بسیاری از نسخه های موفق زیر مجموعه Red Alert آن به بازی های Generals و آثاری مانند Command & Conquer 4: Tiberian Twilight منتشر شد. آخرین نسخه جدید (بدون احتساب سری بازسازی شده) منتشر شده در این سری، Command & Conquer: Rivals بود که در سال 2018 برای تلفن های همراه در دسترس قرار گرفت.

در پایان، برداشت خود از بازی های این هفته را با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.

شمال بد به کارگردانی استودیو این یک مفهوم قابل قبول است و در زمان انتشار دارای مشکلاتی بود. با این حال با گذشت زمان بازی بهتر و بهتر شده است و به خصوص با انتشار محتوای Jotun برای آن در سال 2019 تبدیل به یک اثر کامل و بدون اشکال شده است که این را بررسی های بازی در استیم و بررسی های دیگر نشان می دهد. . .

گیم پلی Command & Conquer Remastered Collection در بیابان

به طور کلی Bad North یک بازی است که طرفداران سبک استراتژی می توانند از آن لذت ببرند. در دسترس بودن این بازی بر روی تلفن های همراه این امکان را فراهم کرده است تا زمانی که در خارج از خانه اوقات فراغت دارید بتوانید آن را برای مدت زمان کوتاهی بازی کنید و بازی به گونه ای طراحی شده است که در چنین دوره هایی از آن لذت ببرید.

بخوانید  نقد فیلم ساماریتان | سیلوستر استالونه در نقش ابرقهرمانی فراموش‌شده

شمال بد ترکیبی از سبک سرکش و استراتژی همزمان است. هر بار که بازی را شروع می کنید، وظیفه دارید از سرزمینی دفاع کنید که وایکینگ ها قصد حمله به آن را دارند. شما باید با قرار دادن نیروها در محل مناسب با این حملات مقابله کنید و مراقب باشید که نیروهای شما شکست نخورند و فرماندهان کشته نشوند. زیرا در این حالت همه چیز از ابتدا شروع می شود و آنجاست که می توانید جنبه های سرکش بازی را مشاهده کنید.

اگر موفق به دفاع از سرزمین خود شوید، به مرحله بعدی می روید که در آن سرزمین بزرگتر و وایکینگ ها با تنوع و تعداد نیرو بیشتر در انتظار شما خواهند بود. البته می توانید با گذشت زمان نقاط قوت خود را نیز ارتقا دهید و شانس موفقیت خود را افزایش دهید. نکته جالب دیگر در مورد شمال بد، تصادفی بودن محیط های آن است. اگر شکست بخورید و بازی دوباره شروع شود، شرایط محیطی تغییر می کند و ارزش تکرار و تجربه بازی را چندین برابر می کند.

لوگوی بازی Command & Conquer Remastered Collection

بازی Command & Conquer Remastered Collection

در جریان رویداد EA Play 2018 بود که الکترونیک آرتز بازی Command & Conquer: Rivals را معرفی کرد و خبر ساخت این بازی برای پلتفرم های موبایل باعث نارضایتی نسبی طرفداران قدیمی این سری شد که منتظر نسخه جدید آن بودند. برای سالها. بعد از این اتفاق بود که الکترونیک آرتز به استودیوی Petroglyph Games رفت. استودیویی که تعدادی از اعضای سابق استودیو Westwood را دارد که سازندگان اصلی سری Command & Conquer هستند و آن استودیو نیز از ایده همکاری با EA برای کار روی این سریال استقبال کرد.

بخوانید  مانند اژدها: ثروت بی نهایت - نکات جزیره دوندوکو

این هفته بر خلاف هفته های قبل، مقاله آخر هفته چه بازی در روز سه شنبه را آماده کرده ایم و مقاله آخر هفته فیلم چه باید تماشا کنیم فردا آماده خواهد شد. زمان زیادی تا انتشار Company of Heroes 3 باقی نمانده است و به همین مناسبت، این هفته را به دو بازی استراتژیک اختصاص داده ام. اولی یک بازی معروف و دومی یک اثر مستقل است که می توان آن را در دستگاه های تلفن همراه تجربه کرد. پس لطفا با یک گیمر و بازی های ویژه همراه باشید.

در ابتدا شک و شبهه هایی وجود داشت که یک ریمستر یا بازسازی کامل از بازی های قدیمی این سری ساخته شود، اما در نهایت تصمیم بر این شد که مجموعه ای بازسازی شده از دو نسخه اول این سری با تمام افزونه های آنها ساخته شود. . در طول روند توسعه بازی ها، سازندگان با برخی از طرفداران سابق خود همکاری نزدیکی داشتند تا اطمینان حاصل کنند که بازی ها در عین حال که از نظر جلوه های بصری و کلی مکانیک برای مخاطبان امروزی مناسب هستند، اصالت و هویت خود را نیز حفظ کنند. برای این کار حتی برخی از اعضای استودیو جلساتی را در دیسکورد برگزار کردند و یا طراحی کاور بازی توسط یکی از طرفداران انجام شد و استودیو حق استفاده از آن را خریداری کرد.